کد خبر 1025479
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰
خداداد عزیزی

حماسه‌ساز ملبورن گفت: نمی‌دانم چرا در سال‌های قبل تیم‌های بدبخت و بیچاره سراغ ما را گرفتند.

به گزارش مشرق،‌ خداداد عزیزی عقیده دارد شرایط فوتبال ایران نگران‌کننده شده و نیاز به مدیریتی قوی‌تر و فنی‌تر دارد. با حماسه‌ساز ملبورن گپ و گفتی زدیم که می‌خوانید.

 

 

کم‌پیدا شده‌اید؟
سرگرم زندگی‌ام. (خنده)

قصد بازگشت به گود مربیگری ندارید؟
قبلاً چند تیم پر از مشکل و بدون پول را گرفتم و فقط به خودم و اعتبار و اعصابم آسیب زدم، بنابراین تا تیمی نرمال خواهان همکاری نشود ترجیح می‌دهم همین زندگی آرام را داشته باشم. نمی‌دانم چرا در سال‌های قبل تیم‌های بدبخت و بیچاره سراغ ما را گرفتند!

کناره‌گیری مهدی تاج را از فدراسیون فوتبال چطور ارزیابی می‌کنید؟
مشکلاتی وجود داشت که ایشان نتواند به کارش ادامه بدهد، برای آقای تاج آرزوی سلامتی و موفقیت دارم. مسلماً ایشان زحمات زیادی کشیدند و امیدوارم مسئولان جدید و بعدی فدراسیون بتوانند به فوتبال کشور خدمات ارزنده‌ای کنند.

بیشتر بخوانید:

من هم منتظر استراماچونی هستم

وضعیت مارک ویلموتس، آندره‌آ استراماچونی و حالا کالدرون اکثر دوستداران فوتبال را نگران کرده است. چرا فوتبال‌مان دچار این‌همه بلبشو شده است؟
به‌نظرم این وضعیت نگران‌کننده است. مدیریت غیرفوتبالی‌ها آن هم در یک ورزش تخصصی و فراگیر دارد ما را وارد بحران می‌کند و به هر طرف نگاه می‌کنیم تبعات سوءمدیریتی را می‌بینیم. فوتبال ما به مدیریت قوی‌تر و فنی‌تر احتیاج دارد. مدیرانی که صادقانه کار و صحبت کنند. این‌قدر به مربیان خارجی فردا، فردا گفتند که آن‌ها از کوره در رفتند. اینجا نجابت برخی مربیان داخلی هم به چشم آمد و البته داریم مربیانی که دست خارجی‌ها را از پشت بسته‌اند! مربی خارجی خیلی صادقانه می‌آید کار می‌کند تا پول دربیاورد و برود کشور دیگر و پول بیشتر بگیرد، اما داریم مربیانی که نصف پول‌شان را اول فصل گرفته‌اند بعد کلی منت سر هوادار تیم‌شان می‌گذارند، همزمان در حال رابطه بازی با مدیران باشگاه‌ها هستند تا تیم‌شان را ول کنند و بروند، اگر موفق شوند که با قیافه حق به جانب می‌گویند همین چند ماه را به‌خاطر هواداران تحمل کردم و اگر موفق نشوند تیم پیدا کنند که باز منتی سر هواداران گذاشته و می‌گویند به‌خاطر هواداران ماندیم.

این مثال شما در لیگ خودمان بار‌ها دیده شده و حتی برای ما تکراری شده است.
معلوم است که دیده شده و در این‌باره که نمی‌توان تخیلی صحبت کرد. این کار‌ها نخ‌نما شده، اما هنوز هم جواب می‌دهد.

لیگ چطور بود؟
بد نبود. به‌رغم اینکه دو دستگی در لیگ مشهود است بازی‌ها بد نبوده. منظورم از دو دستگی حضور تیم‌های دارا و ندار در لیگ است.

کدام تیم شانس بیشتری برای قهرمانی دارد؟‌
نمی‌شود پیش‌بینی کرد، اگر استراماچونی با همان فرمان ادامه می‌داد استقلال بخت اول محسوب می‌شد. در هفته‌های پایانی لیگ پرسپولیس برد‌های ۳ امتیازی خوبی کسب کرد و صدرنشین شد، ولی در کل الان زود است بخواهم پیش‌بینی کنم.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
    4 10
    استقلال و ماچونی بروند به جهنم
    • لنگ حقیر IR ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
      4 2
      حقارت یک لنگی در برابر سرورش استقلال

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس