کد خبر 1025457
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰
پاشازاده

پیشکسوت استقلال در مورد شرایط این تیم و بازگشت استراماچونی صحبت کرد.

به گزارش مشرق، مهدی پاشازاده در حالی از هدایت شهرداری ماهشهر استعفا داد که همه او و تیمش را به خاطر بازی خوب مقابل پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی تحسین کردند. او در مورد دلایل جدایی خود از شهرداری ماهشهر و همچنین وضعیت حال حاضر استقلال صحبت کرد.

* در حالی که زمان زیادی از بازی شما مقابل پرسپولیس نمی‌گذشت اعلام کردید که دیگر قصد همکاری با تیم شهرداری ماهشهر را ندارید و از این تیم استعفا دادید. دلیلش چه بود؟

 بله من از تیم شهرداری ماهشهر استعفا دادم. دلایلی که باعث شد از این تیم کناره‌گیری کنم مفصل است و نمی‌‌خواهم این مسائل را باز کنم. برخی ناهماهنگی‌ها وجود داشت که ترجیح دادم در این تیم کار نکنم. من مدتی با مردم ماهشهر زندگی کردم و زحماتم را کشیدم. الان هم برای این تیم آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم در ادامه راه به لیگ یک صعود کنند. این تیم شرایط خوبی در جدول دارد و فاصله امتیازی‌اش با صدر چندان زیاد نیست.

* در این مدت که استقلال وضعیتی کاملاً مبهم و پیچیده داشته شما بیشتر ترجیح دادید سکوت کنید.

 اینطوری خیلی بهتر است. من هم مثل هواداران دوست دارم سکوت کنم تا ببینم سرانجام چه خواهد شد. هواداران استقلال مثل بغض فرو خورده هستند و صدای‌شان هم به جایی نمی‌رسد. من واقعاً نمی‌دانم در باشگاه چه خبر است. شب می‌خوابیم صبح بلند می‌شویم یک خبر تازه به گوش‌مان می‌خورد. این شرایط به سود هیچ‌کس نیست. نه استقلال، نه هواداران و نه کل فوتبال ایران.

بیشتر بخوانید:

رونمایی از جدیدترین شرط استراماچونی

* فرهاد مجیدی هم سرمربیگری استقلال را قبول نکرد.

 به نظر من فرهاد برد کرد. در این شرایط کار کردن در استقلال سخت و دشوار است و مجیدی هم قطعاً برای خودش محاسباتی داشته که چنین تصمیمی گرفته است.

* اگر شما هم در شرایط مجیدی باشید، قبول نمی‌کنید؟

 بستگی به خیلی مسائل دارد. اگر استراماچونی باز هم با استقلال به توافق نرسد آنوقت داستان کمی فرق می‌کند. شاید در آن صورت دوباره به مجیدی بگویند او نظرش عوض شود چون بالاخره یک نفر باید پا وسط بگذارد و این تیم را جمع و جور کند. من شخصاً خیلی دوست دارم استراماچونی برگردد چون می‌دانم هواداران به شدت این مربی را دوست دارند و با او ارتباط برقرار کرده‌اند. چه چیزی بالاتر از این هواداران؟ خوشحالی آنها خوشحالی من و دیگر پیشکسوتان است. واقعاً آنها سرمایه‌های اصلی باشگاه استقلال هستند و هیچ‌کس نمی‌تواند این موضوع را کتمان کند. باز هم می‌گویم از صمیم قلب آرزو می‌کنم استراماچونی برگردد اما اگر از من کمکی خواسته شود با کمال میل در خدمتم.

* شما برای خودتان محاسباتی ندارید؟ فکر نمی‌کنید اگر مربیگری در استقلال را به شما پیشنهاد بدهند هواداران علیه‌تان شوند.

 ببینید اگر استراماچونی دوباره حضور در استقلال را نپذیرد قطعاً هواداران استقلال هم به این نتیجه خواهند رسید که یک نفر باید به این تیم کمک کند. حالا آن شخص من باشم یا هر شخص دیگری تفاوتی ندارد. اولاً که به من هیچ پیشنهادی نشده چون می‌دانم باشگاه دنبال بازگرداندن استراماچونی است اما سؤال من این است که آیا مدیران استقلال می‌توانند کار را به همین منوال ادامه دهند؟ بالاخره یک نفر باید این مأموریت را انجام دهد.

* البته همین الان هم خیلی دیر شده و اگر استرا هم برگردد باز هم بسیاری از برنامه‌های استقلال روی هوا است.

 دقیقاً. همین حال و هوای بلاتکلیفی بیشترین لطمه را به باشگاه وارد کرده است. شک و دودلی بسیاری در تیم ایجاد شده که امیدوارم هرچه زودتر برداشته شود و استقلال راهش را پیدا کند. موفقیت استقلال آرزوی من است و واقعاً از دیدن این شرایط خودم هم خسته‌ام و مدت‌ زیادی است که باشگاه حال و روز خوبی ندارد. امیدوارم استقلال به زودی به آرامش برسد.

منبع: ایلنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس