کد خبر 1025464
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۸
روحانی

رئیس جمهور در ادامه سفرهای استانی دولت تدبیر و امید ، وارد اردبیل شد و در فرودگاه این شهر از سوی نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و دیگر مقامات محلی مورد استقبال قرار گرفت.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در سفر یک‌روزه خود به استان اردبیل تعدادی از پروژه های توسعه ای و زیر ساختی استان را افتتاح می کند.

حضور در جلسه شورای اداری استان وهمچنین افتتاح و یا اغاز عملیات اجرایی تعدادی از طرح ها و پروژه های خدماتی و عمرانی استان از دیگر برنامه های رئیس جمهور در این سفر خواهد بود.

ببینید:

رئیس جمهور در بدو ورود به استان اردبیل هدف از سفر به این استان را افتتاح تعدادی از پروژه‌های زیرساختی و توسعه‌ای استان و همچنین پیگیری روند پیشرفت پروژه‌ها و طرح‌هایی که در سفر قبلی مصوب شده ، عنوان کرد و گفت: امروز تعدادی از پروژه‌های مهم استان در حوزه‌های مختلف سدسازی، صنعت و معدن و فرودگاهی افتتاح می‌شود. از جمله 2 کارخانه بزرگ را در استان افتتاح می‌کنیم که 2 هزار و 600 میلیارد تومان برای آن سرمایه‌گذاری شده است.

 روحانی با بیان اینکه برای سومین بار موفق به دیدار با مردم ولایتمدار، مرزبان و دلاور استان اردبیل شده است، گفت: امروز در روز مبارک ولادت حضرت زینب(س) و اولین روز از سال میلادی 2020 در خدمت مردم اردبیل هستیم و ولادت حضرت زینب را گرامی می‌داریم و روز پرستاران پرکار و عزیز را پاس می‌داریم.

رئیس جمهور تأکید کرد: در جلسه شورای اداری استان، تعدادی از پروژه‌های زیرساختی و توسعه‌ای نیز به صورت ویدئوکنفرانس در شهرهای مختلف استان افتتاح می‌شود و همچنین تصمیمات مهمی نیز برای ادامه روند توسعه و پیشرفت استان در این سفر اتخاذ خواهد شد که برای سال 98 و 99 باید اجرایی و عملیاتی شود.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 1
  • مرصاد IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
    0 0
    بعداز استراحت شمال ، می خواد برای رفع خستگی ! یه تنی هم به آبگرم سرعین بزنه ! خب خستست ! می فهمین ؟ خسته !!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس