کد خبر 1025088
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵
استراماچونی

با ثبت پایین ترین درصد برد در یک فصل روی نیمکت اودینزه، سرمربی ایتالیایی استقلالی ها کاندید عنوان بهترین مربی یک دهه گذشته اودینزه شد.

به گزارش مشرق، در شرایطی که طرفداران استقلال در انتظار شنیدن خبری خوش و امیدوارکننده از همکاری دوباره باشگاه تهرانی با مربی موفق ایتالیایی خود هستند آندره آ استراماچونی با اتفاقی جالب در فوتبال ایتالیا دوباره نامش بر سر زبان ها افتاد. این مربی که بعد از کنار رفتن از اینتر سابقه هدایت اودینزه را در کارنامه مربیگری خود ثبت کرده است حالا در پایان دهه دوم صده بیست و یکم به عنوان یکی از چهار کاندید کسب عنوان بهترین مربی یک دهه گذشته این باشگاه انتخاب شده است.

بیشتر بخوانید:

اختلاف استقلال و استرا سر چه مواردی است؟


سایت «توتو اودینزه» ایتالیا در گزارشی از چهار کاندیدای کسب عنوان بهترین سرمربی یک دهه اخیر تیم فوتبال اودینزه رونمایی کرد که در این بین نام آندره‌آ استراماچونی هم دیده می‌شود که در فصل ۱۵-۲۰۱۴ روی نیمکت این تیم ایتالیایی حضور داشت و در این تیم آمار ۱۲ برد، ۱۱ تساوی و ۱۸ شکست را در ۴۱ بازی از خود برجای گذاشت، این سرمربی ایتالیایی در حالی نامزد کسب این عنوان شده که پایین‌ترین درصد پیروزی را در دوران سرمربیگری‌اش با همین تیم اودینزه با ۲۹.۲۷ درصد پیروزی کسب کرده است.


در کنار استرا نام فرانچسکو گویدولین هم دیده می‌شود که ۳فصل متوالی اودینزه را به رقابت‌های اروپایی رساند.  لوئیجی دل‌نری و ایگور تودور هم دو کاندیدای دیگر کسب این عنوان هستند که قرار است یکی از آنها در نظرسنجی صورت گرفته از طرفداران این عنوان را به دست بیاورد که شانس گوئیدولین بیشتر از سه کاندیدای دیگر از جمله استراماچونی است.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
    8 6
    چیش جالب بود مشرق ؟ یه آمار معمولی بود
  • ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
    19 5
    آخه تیم اسقلال پنچ امیاز از دست داد رفته رتبه5 لیگ شاید دیگه قهرمان نشه چرا بجای یک مربی وتمرین همش دنبال استرا هستید همه خسته شدن عیب ایرانی ها اینه همش تو گذشته هستن بابا خلاص
    • IR ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
      0 1
      لباس قهرمانی برا شما گشاده ، فعلا مواظب باشید سقوط نکنید لیگ آزادگان ،چون سابقه دارید
  • IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
    8 5
    برای ایرانیها عجیب نیست، چطور زمانی که فدراسیون فوتبالمون بهترین فدراسیون آسیا میشه تعجب نکردی مشرق.
  • DE ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
    0 0
    البته عکسهای زیبای همسرش در توییتر هم بی تاثیر نبود در این انتخاب.
  • IR ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
    2 0
    لنگیا اتیش گرفتن باز.بر بدخواهان استرا لعنت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس