کد خبر 1025016
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۸
استراماچونی

تکلیف سرمربی ایتالیایی استقلال برای ادامه یا قطع همکاری با آبی پوشان تهرانی هنوز مشخص نشده و مذاکرات در دوحه وارد سومین روز خود شده تا جمع بندی نهایی صورت بگیرد.

به گزارش مشرق، درحالی که رفتن آندره استراماچونی از ایران به حدود یک ماه نزدیک می‌شود، دور نهایی مذاکرات نمایندگان باشگاه استقلال و این سرمربی ایتالیایی در قطر وارد سومین روز خود شده و هنوز خبری از توافق یا قطع همکاری به طور رسمی اعلام نشده است.

مذاکرات اسماعیل خلیل زاده، رحمان رضایی و علی خطیر به نمایندگی از باشگاه استقلال و وکیل آندره استراماچونی که از دو روز پیش در قطر آغاز شده است، شب گذشته با صدور اطلاعیه کوتاهی از سوی باشگاه استقلال بدون نتیجه ماند.

بیشتر بخوانید:

آخرین خبر استقلال از جلسه با استراماچونی؛ به شایعات توجه نکنید

در اطلاعیه کوتاه باشگاه استقلال آمده است: «همانطور که قبلاً به اطلاع هواداران عزیز رسیده است، لطفاً به کلیه شایعات در زمینه مذاکرات توجه نکنید. در صورت هرگونه توافقی از طریق وب سایت رسمی باشگاه استقلال اطلاع‌رسانی خواهد شد. از رسانه‌های محترم هم خواستاریم تا از هرگونه گمانه‌زنی و شایعه پراکنی پرهیز کنند.»

این اطلاعیه درحالی روی خروجی سایت باشگاه استقلال منتشر شده که هنوز مشخص نیست در دو روز گذشته بین طرفین چه مسائلی مطرح شده است که منجر به توافق یا عدم همکاری نشده است.

به نظر می‌رسد امروز سه شنبه هم مذاکرات طرفین برای رسیدن به جمع بندی نهایی ادامه داشته باشد تا تکلیف نیمکت استقلال پس از چند هفته پرتنش مشخص شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
    19 11
    من ۴۰ سالمه. سی ساله طرفدارم استقلالم. این بچه های دهه هشتادی و نودی که منصور پورحیدری و ناصر حجازی رو به یاد ندارن، افتادن توی اینستاگرام دارن منت این بابا رو می کشن.
    • IR ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
      7 15
      شما احتمالا لنگی هستی که خودتو استقلالی جا میزنی
    • IR ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
      10 7
      من استقلاليم ولي عزت ملي مهمتره حالا استقلال يا پيروزي قهرمان بشن چه اهميت داره البته بايد مديران نالايق محاكمه بشن
  • IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
    4 3
    اینا رفتن با خواهش و التماس تا یجوری کم دردسر توافقی فسخ کنن بره تا بیشتر ازاین ضرر نکنن والا پول زیادی باید خرج این تحفه کنن. ولی الکی میگن رفتیم توافق کنیم تا برگرده. آخرشم میگن به توافق نرسیدیم و بعدشم هیئت مدیره خیلی راحت استعفا میده و روز از نو روزی از نو...
    • IR ۰۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
      0 0
      به خودت دلدهری نده لنگی استرا داره برمیگرده.تحفه اون دلال کروات بود
  • عباس استقلالی IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
    0 6
    من استقلالی ام ولی امسال بازم پرسپولیس با کالدرون دوتاجام میگیره وپوکر میگیره خیال همتون راحت
  • IR ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
    3 2
    من به عنوان یه پرسپولیسی دوست ندارم استقلال استرا رو برگردونه چون ما از بابا مسعودمون بازم جام میخوایم
  • مهدی IR ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
    0 1
    باید به خواست هوادار احترام گذاشت درسته که ضعف مدیریتی چنین وضعیتی را ببار آورد اما واقعا شان و منزلت باشگاه بزرگ استقلال همینه که مربی که دلش با تیم نیست را با التماس و زور برگردوند بهتر نیست دنبال گزینه های بهتر باشیم و در مقابل مدیریت به تعهدات خودش در قراردادها پایبندباشه. آیا با یه نیم فصل استراماچونی برای استقلال چه کاری می خواد انجام بده وقتی قراردادشو کم کرده نباید زمان را از دست داد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس