کد خبر 1024614
تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۵:۰۰
اصلاح طلبان نمایه

گرفتن ژست منتقدنمایانه به‌جای پاسخگویی، همچنان رفتار غالب در میان طیف اشرافی کارگزاران و سایر نشریات همسو محسوب می‌شود.

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

روزنامه سازندگی اخیراً به‌جای مطالبه مدیریت شهری صحیح از شهرداری و شورای شهر تهران، تیتر عاطفی زده مبنی بر این‌که «آسمان حق من است؛ دیدن آسمان آبی و روزی بدون آلودگی، برای بسیاری از مردم تبدیل به یک آرزو شده است. چرا کسی به فکر روز بدون آلودگی نیست؟»

بیشتر بخوانید:

هزینه تعطیلی تهران روزانه هزار میلیارد تومان!

شورای شهر ۳ شهردار عوض کرد اما همچنان در حسرت مدیریت قالیباف


این موضع‌گیری مبهم و از موضع یک منتقد در حالی است که کرباسچی و مرعشی، تصمیم‌گیرندگان اصلی در شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان برای بستن فهرست ائتلاف امید در انتخابات شورای شهر بودند و حتی روزنامه آفتاب یزد ادعا کرد دبیر کل کارگزاران برای گذاشتن نامزدها در فهرست، از آنها مطالبه ۲ میلیارد تومان کرده است. همچنین رئیس شورای شهر تهران، مهدی هاشمی عضو مرکزیت حزب کارگزاران است که او هم به جای اعمال ریاست و مدیریت، پاسخگویی، از موضع کارشناس منتقد درباره مسائل مدیریت شهری تهران حرف می‌زند!


در همین حال، روزنامه همشهری ارگان شهرداری تهران هم تیتر «پایان یک هفته خفگی» را به عنوان تیتر نخست خود انتخاب کرد، بی آن که توضیح دهد شهرداری و سایر مدیران ذی‌ربط در این یک سال هنوز یا قبل از آن، غیر از پروژه زمین‌خورده و لوکس و نمایشی دوچرخه‌های بی‌دود، چه تدبیری برای کاهش آلودگی هوا اندیشیدند؟


اما از همه مضحک‌تر، توییت محمدرضا جوادی یگانه معاون شهرداری تهران است که نوشت «این روزها در آلودگی شدید هوا، مردم کمتر از سال‌های گذشته ماسک می‌زنند. احساس استیصال و درماندگی آموخته شده،‌توضیح خوبی برای این وضعیت است. نارضایتی و همزمان ناامیدی از اصلاح».


آنچه باید به این مدیر شهرداری و نظایر او گفت این است که اگر حداقل‌های مدیریت شهری و خدمتگزاری مردم را بلد نیستند، عذرخواهی از مردم و کناره‌گیری برای جایگزینی مدیران شایسته و خدمتگزار را هم بلد نیستند؟! چرا در دو سال اخیر، هم در برابر بارندگی باران و برف که آلودگی‌ها را می‌برد، غافلگیر شدید و هم در مقابل آلودگی هوا هیچ کاری نکردید؟!


یادآور می‌شود ناتوانی شورای شهر اصلاح‌طلب، موجب شده تهران طی ۲ سال اخیر، ۳ شهردار به نام‌های نجفی، افشانی و حناچی به خود ببیند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید IR ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۹
    2 0
    اصلاح طلبان یا اصلاح طالبان؟!!!؟ در هر حال تهوع آور!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس