کد خبر 1024455
تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷
‌

آیا این مزه پرانی، ارتباط مداوم رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با یک مفسد اقتصادی نشاندار را می شوید و می برد؟!

به گزارش مشرق، محمد ایمانی تحلیلگر مسائل سیاسی و فعال رسانه‌ای در کانال شخصی خود در تلگرام نوشت: 

پس از انتقاد کیهان از مواضع ریاکارانه الیاس حضرتی (رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس و مدیر روزنامه اعتمادد)، وی ضمن فرار از پاسخگویی گفته است "ما به صورت روزانه، یک سهمیه از طرف برادر حسین (کیهان) داریم و بابت این سهمیه، او از ما دستمزد می گیرد، نگران نباشید این دستمزد او را از پول جزایری می‌دهیم".

آیا این مزه پرانی، ارتباط مداوم رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با یک مفسد اقتصادی نشاندار را می شوید و می برد؟! به قول حضرت حافظ "خدا را داد من بستان از او ای شحنه مجلس/ که می با دیگری خورده‌ست و با ما سر گران دارد"

حضرتی اخیرا در ژستی عوام فریبانه نسبت به مشکلات موجود  گفت  "فاجعه جانسوزی که 40 روز پیش در ایران پیش آمد را تسلیت عرض می‌کنم. خشم فرزندان ما بر اثر بیکاری، آوارگی و مشکلات شدید اقتصادی، فاجعه وحشتناکی را ایجاد کرد. امیدوارم این آخرین بی‌تدبیری درنظام باشد و خداوند به مسئولان عقل و فکری درست بدهد".

ژست غمگساری برای مشکلات معیشتی مردم در حالی است که حضرتی با شهرام جزایری، مراوده دارد و از جمله کسانی است که از جزایری پول‌های هنگفت گرفت. بعد از محکومیت جزایری هم، مراودات حضرتی با نامبرده در حد کله‌پاچه خوردن ادامه داشته است.

جزایری همان کسی است که به واسطه برخی نمایندگان آلوده، به مراکزی نظیر کمیسیون اقتصادی مجلس (که حضرتی عضو آن بود) نفوذ کرده و طرح عدم اخذ وثیقه از گیرندگان وام‌های کلان بانکی را ارائه کرد.

از سوی دیگر، بروز رکود تورمی شدید در اقتصاد کشور، نتیجه روشن فریبکاری کلاهبردارانی است که در نشریات زنجیره‌ای ادعا کردند به واسطه امتیاز دادن به آمریکا و اروپا، اقتصاد کشور رونق می‌گیرد. اما همان‌ها اکنون که موجب کوچک‌تر شدن سفره مردم شده‌اند، به‌جای پاسخگویی و عذرخواهی، فیگور انتقادی می‌گیرند!

معلوم است که تا برخی دست اندرکاران در مجلس و دولت آدرس دروغ درباره رفع مشکلات اقتصادی می دهند و ضمنا با مفسدان اقتصادی هم سفره اند، عرصه معیشت بر مردم تنگ خواهد شد. وقتی حضرتی ها خیانت در امانت بکنند و با مفسدان دیزی و کله پاچه بزنند، معلوم است که بیت المال به جای سفره مردم، از کجا سر در می آورد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
    9 0
    از اصلاح‌طلب جماعت جز کذابی و ریاکاری و دروغ انتظار بیشتری نداشته باشید!
  • IR ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
    5 1
    نابودی جریان اصلاحات با غرق شیخ شان در استخر شروع و در 88 به اوج خود رسید، همچنین در 6 سال گذشته روند پایانی این نابودی به شدت در حال طی شدن است. خائنان ایران در تمامی تاریخ هفت هزار ساله ی این خاک محکوم به نابودی بوده و هستند. آینده روشنه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس