کد خبر 1024298
تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۸
استیلی

حمید استیلی، سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان گفت که در دیدار دوستانه مقابل قطر استراتژی و شکل تیمی شاگردانش خوب بوده است.

به گزارش مشرق، حمید استیلی، سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان پس از تساوی تیمش مقابل قطر که با نتیجه 2 - 2 خاتمه یافت درباره این بازی اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و نشان داد که بازیکنان‌مان در این زمان کوتاهی که از بازی نخست ما با قطر پشت سر گذاشته‌ایم، چقدر پیشرفت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

فرار قطر از شکست مقابل امیدهای ایران در آخرین لحظات

وی افزود: اگر قرار بود بازی روال خود را دنبال کند و قطر با دو اخراجی 9 نفره به کار ادامه بدهد و ما اجازه نمی‌دادیم آنها بازیکن جایگزین به ترکیب‌شان اضافه کنند، پیروز می‌شدیم. هدف ما این بود که یک بازی دوستانه قوی را با بازیکنان برابر انجام بدهیم. از بازیکنان‌مان راضی هستم، اما در برخی موارد در دقایق آخر کارهایی که خواستیم را انجام ندادیم. با این حال استراتژی و شکل تیمی ما در این بازی خیلی خوب بود. نمی‌گویم صد درصد، اما بازیکنان ما 80 درصد شکلی که می‌خواستیم را به نمایش گذاشتند تا برای اولین بازی‌مان مقابل ازبکستان در انتخابی المپیک آماده شویم.

سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان با اشاره به پایان اردوی این تیم در قطر گفت: فردا بازیکنانی که در بازی دوستانه امروز حضور نداشتند، تمرین خواهند کرد و سایر بازیکنان هم ریکاوری می‌کنند. به تهران برمی‌گردیم و بازیکنان دو روز کنار خانواده‌های خود خواهند بود و 11 دی ماه نیز عازم تایلند می‌شویم. درس‌های زیادی از این بازی گرفتیم که شیوه‌های دفاعی و هجومی را تمرین کنیم. به شناخت خوبی از بازیکنان رسیدیم و همه خوب بودند، اما به ناچار چند بازیکن از ما جدا می‌شوند و با 23 بازیکن به تایلند می‌رویم.

استیلی درباره اینکه درخواست کرد تیم قطر با وجود دو بازیکن اخراجی با 11 بازیکن به بازی ادامه بدهد، اظهار داشت: برای ما بازی خیلی مهم بود. اگر دنبال نتیجه بودیم، با نتیجه 2 بر صفر می‌توانستیم ادامه بدهیم و شاید بازی 5 بر صفر یا 6 بر صفر هم می‌شد. می‌خواستیم بازی در شرایط برابر ادامه پیدا کند و مربیان قطر هم بابت کار خوبی که تیم ما انجام داد، تشکر کردند. به بازیکنان‌مان هم یاد دادیم که ما فقط در بازی‌های رسمی دنبال نتیجه هستیم و می‌خواستیم شکل بازی خودمان را بشناسیم.

وی تصریح کرد: شاید اگر تیم قطر 9 نفره به بازی ادامه می‌داد، ما متوجه نمی‌شدیم چه ضعف‌هایی داریم. بازی با تیم 11 نفره مشکلات ما را نشان می‌دهد و به همین دلیل با این شرایط متوجه شدیم نقاط ضعف و قوت تیم‌مان کجاست و همه‌ی این مسائل را متوجه شدیم. اینکه بازیکنان تعویضی‌مان چه کسانی هستند و تاکتیک‌پذیری تیم چگونه است. شاید در این بازی حق‌مان برد بود و در دقیقه آخر گل خوردیم، اما به خوبی برای مسابقات تایلند آماده شدیم. آقای سانچس، سرمربی قطر هم فرق تیم ما نسبت به تیم یک ماه پیش را دید و تیم‌مان را تحسین کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • GB ۰۰:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
    0 0
    کار تو خوب بود ایراد از بازیکنان بود!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس