کد خبر 1023901
تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۵
سردار نجات

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه سخنانش در همایش مداحان در مشهد تحریف و تقطیع شده‌ انتشار یافته است؛ به بیان بخش های منتشر نشده سخنان خود پرداخت.

به گزارش مشرق، سردار «حسین نجات» معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نامه‌ای، با انتقاد از یک رسانه به دلیل تحریف و تقطیع سخنانش در روز چهارشنبه (۴ دی) در همایش مداحان در مشهد؛ به بیان بخش‌های منتشر نشده سخنان خود پرداخت.

وی در این نامه نوشت: متاسفانه صحبت های بنده در دوازدهمین همایش مداحان و شعرای مرتبط با هیات رزمندگان اسلام در شهر مشهد تحریف و تقطیع شده است.

بیشتر بخوانید:

سردار نجات: مدل براندازی تغییر کرده است

سردار نجات: قلم‌ها باید اوج فتنه‌ها و توطئه‌های ۸۸ تا ۹۸ را آشکارا بیان کنند

سردار نجات: اغتشاشات اخیر سازمان‌یافته بود

در این همایش که بنده به مدت یک ساعت صحبت نمودم ابتدا پیشرفت‌های شگرف نظام جمهوری اسلامی و سپس افول موریانه وار آمریکا و غرب را تشریح کردم.

همچنین ضمن اشاره به وجود ۵۰ میلیون گرسنه در آمریکا متذکر شدم که جمهوری اسلامی علی رغم تحریم و همه‌ مشکلاتی که دارد به هر نفر از خانواده های با درآمد متوسط و پایین یکصد هزار تومان یارانه می دهد و این در دنیا بی نظیر است.

در همین نطق یادآور شدم که تحریم و سوء مدیریت باعث فشار اقتصادی بر طبقات پایین جامعه شده و به یک قشر بیش از بقیه فشار می آید لکن از آنجایی که جمهوری اسلامی تنها کشوری است که مدافع مستضعفین و طبقات پایین جامعه به خصوص قشر آسیب پذیر است کمیته امداد امام خمینی (رحمت الله علیه) تلاش کرده افراد تحت پوشش خود را بیمه کند و ایجاد اشتغال،  مسکن و توانمندسازی آن‌ها را در دستور کار خود قرار داده است.

به همین شکل بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، بنیاد برکت، گروه های جهادی و بسیج سازندگی تمرکز خود را بر حاشیه شهرها و مناطق محروم قرار داده اند و این نشان دهنده توجه نظام جمهوری اسلامی بر اقشار پایین جامعه است که صاحبان اصلی انقلاب می باشند.

در این سخنان ذکر کردم که دشمنان نظام چون می دانند پایگاه جمهوری اسلامی در اقشار متوسط و پایین جامعه است می‌خواهند با تحریم این مردم را مقابل نظام قرار دهند.

همچنین در رابطه با اعتراضات آبان ماه ۹۸ نیز عده ای که ابتدا به خیابان آمدند از افزایش قیمت ها نگران بودند لکن پس از مشاهده‌ حرکت آشوبگران و بخصوص با بیانات رهبر معظم انقلاب معترضین صف خود را از آشوب گران و تخریب کنندگان جدا کردند. لذا اگرچه مشکل داشتند ولی حاضر نشدند در نقشه دشمنان وارد شوند.

همچنین در بین این مطالب به این موضوع اشاره داشتم که در میان افراد دستگیر شده، که اقدام به تخریب کرده‌اند افرادی بوده‌اند که فرزندان اعتیاد، فرزندان طلاق و با سواد کم بوده‌اند و متاسفانه تحت تأثیر فضای مجازی آلوده شده‌اند و این وظیفه متولیان فضای مجازی، فرهنگی و اجتماعی کشور را سنگین تر می‌نماید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
    1 1
    افرین. کاش همه همینطوری باشند و روشنگری کنند
  • IR ۰۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
    1 2
    من که فکر کنم هم این حرفها و هم آن حرفهاش درست بود. منافاتی با هم ندارند و منظور بدی نداشتند ایشون
  • IR ۰۷:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
    2 0
    مردم صورت خودشونو با سیلی سرخ نگه داشتن
  • IR ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
    1 2
    متاسفم حرف درستی زده بود ایشون اما عده ای دنبال تعبیر غلط از آن هستند
  • IR ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
    0 1
    با کسانی سخنان ایشان راتحریف ووتقطیع کرده اند باید برخورد شود ایشان واقعیت موجود در کشور راگفته اند.که به مزاق دلباختگان به غرب خوش نیامده
  • رضا IR ۰۱:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
    0 0
    ایشان نیت بدی از آن حرفها نداشته اند اما..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس