کد خبر 1023892
تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۵
ترافیک نمایه

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محورهای هراز و فیروزکوه فوق سنگین در جریان است.

به گزارش مشرق، سیاوش محبی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران درباره اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز فوق سنگین در جریان است و با وجود یک سویه شدن این محور شاهد حجم بسیار زیاد ورود خودروها به سمت تهران هستیم.

بیشتر بخوانید:

آخرین وضعیت ترافیک جاده‌های منتهی به شمال کشور

وی گفت: در صورت ادامه داشتن ورود حجم بالای خودروها به محور هراز، ممنوعیت یکطرفه بودن این محور که قرار بود تا ساعت ۱۲ بامداد ادامه داشته باشد تمدید خواهد شد.

محبی افزود: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه سنگین و با کندی عبور و مرور خودروها همراه است و متاسفانه مسافران باید چندین برابر زمان معمول را در این مسیر باشند.

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده، بیان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم سنگین و پر حجم است اما به دلیل گنجایش بالای عبور خودروها از این دو محور، گره و یا ترافیک فوق سنگینی به وجود نمی‌آید.

وی اضافه کرد: متاسفانه هم وطنان در ساعات پایانی آخرین روز تعطیلات اقدام به بازگشت از مسافرت کردند که همین باعث بروز ترافیک فوق سنگین شده و به هیچ عنوان مدیریت زمان سفر را رعایت نکرند و باید چندین برابر زمان معمول را در جاده‌ها سپری کنند.

محبی تاکید کرد: مسافران در چنین شرایطی با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، عدم ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز استراحت کافی قبل و در حین مسافرت به گونه‌ای که در هر دو ساعت رانندگی حداقل ۲۰ دقیقه را به استراحت بپردازند تا شاهد تصادفات ناشی از خستگی و خواب آلودگی نباشیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۶
    1 1
    اگر مردم فقیر شدند پس چرا اخر هر هفته جاده شمال راهبندان است ؟ پس خدا را شکر که وضع خیلی از مردم خوب است و در حال خوشگذرانی ولی معلوم نیست چرا اینقدر غر غر می کنند
  • هادی IR ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۶
    3 0
    انگار جای دیگه ای نیست فقط میرن شمال
  • IR ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
    2 0
    همه انشائاله به سلامتی برگردند چه لطفی کردید درحق ما که ماندیم یک کم دود کمتر شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس