قاضی پور

عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۹۹ گفت: در بودجه هیچ توجهی به اصلاح ساختار نشده و لایحه در واقع یک کپی‌برداری از لوایح بودجه سال‌های قبل است.

به گزارش مشرق، نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، با انتقاد از لایحه بودجه سال ۹۹ گفت: در لایحه بودجه ۹۹ فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اصلاح ساختار بودجه عملیاتی نشده و بودجه همانند لایحه بودجه سال ۹۸ است.

وی افزود :‌از این گذشته چاپ و استفاده از اوراق بسیار زیاد است و کار به جایی رسیده که دولت برای پرداخت سود اوراق هم مجدد اوراق چاپ می‌کند.

بیشتر بخوانید:

آیا افزایش انتقادها از بودجه، جنگ رسانه‌ای است؟

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۹ اظهار داشت: چاپ اوراق در واقع یک آینده فروشی و استفاده از بودجه سال‌های آینده است و بدتر از آن این است که برای پرداخت سود این اوراق باز هم اوراق چاپ شود.

قاضی‌پور خاطرنشان کرد: علاوه بر این همانطور که گفتم در بودجه ۹۹ هیچ توجهی به اصلاح ساختار بودجه نشده و لایحه بودجه ۹۹ در واقع یک کپی‌برداری از لوایح بودجه سال‌های قبل است و هیچ اقدامی در راستای اصلاح آن صورت نگرفته است.

به گزارش فارس، لایحه بودجه ۹۹ در ۱۷ آذر ماه توسط رئیس‌جمهور به مجلس تقدیم شد و این لایحه پس از بررسی در کمیسیون‌های تخصصی، در کمیسیون تلفیق مطرح و کلیات آن به تصویب اعضای این کمیسیون رسید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • علی GB ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۶
    4 0
    بابا اقای قاضی پور خیال می کردی این پیر و پاتال های دولت حوصله بودجه نویسی دارن یه چیزی سمبل کردن که در نهایت شماها هم تصویب می کنید . بی خیال ملت و کشور .اینها تا دست گدایی به قدرتهای بزرگ دارند بهتر از این نمی شود
  • احمد IR ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۶
    0 0
    پیشنهاد میکنم بودجه را تصویب نکنند!! البته تجربه نشان داده هر چه دولت به مجلس می برد، مجلس محترم هم تصویب میکند!! البته در صحبت ها و مصاحبه ها مخالفت میکنند اما در عمل درخواست دولت را اجابت میفرمایند!! دمتون گرم که مردم را سر کار میگذارید، البته تصور میکنند مردم را سر کار میگذارند!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس