واکنش محسن هاشمی به اخذ عوارض ترد از تونل‌ها: شایعه‌ای بود که تکذیب نشد

رئیس شورای شهر تهران گفت: جسارت قالیباف در زمان شهرداری و اقداماتش نسبت به حناچی شهردار فعلی تهران بیشتر بود.

به گزارش مشرق، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در برنامه «پرونده ویژه» با اشاره آلودگی هوا تهران و عملکرد دستگاه‌های مرتبط در رابطه با کاهش آلودگی هوا اظهار کرد: در این بخش مسئولان با مشکل آلودگی هوا صنفی برخورد می‌کنند و هر کسی در محدوده کاری خود عمل می‌کند.

بیشتر بخوانید:

محسن هاشمی: آلودگی هوا موضوع جدیدی نیست

هفته نفس‌گیر در انتظار پایتخت‌نشینان

وی با اشاره به اینکه باید توجه ویژه‌ای به موضوع حمل‌و نقل عمومی در شهر تهران شود، گفت: دو سال است که  مرتباً می‌گوییم دولت ۴۵ هزار میلیارد تومان به حمل و نقل عمومی بدهی دارد اما کسی توجه نمی‌کند!

ببینید:

فیلم/ واکنش محسن هاشمی به خبر صندلی فروشی

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: ما باید بتوانیم در کنار خطوط مترو ، ۹ هزار اتوبوس را به حمل‌و نقل عمومی اضافه کنیم تا ۱۵ میلیون از ۲۰ میلیون سفرهای روزانه توسط حمل‌ونقل عمومی انجام شود ضمن اینکه در آینده باید به سمت برقی کردن اتوبوس‌ها در پایتخت گام برداریم.

هاشمی در ادامه با مقایسه جسارت محمد باقر قالیباف شهردار اسبق تهران و پیروز حناچی شهردار فعلی تهران تصریح کرد:  قالیباف جسارت داشت و اتوبوس های BRT را وارد کرد اما به نظرم حناچی جسارت لازم را ندارد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش به شرایط جامعه و شعارهای روحانی در زمان انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: روسای جمهور معمولا شعارهایی می‌دهند که اجرایی نمی‌شود. از جمله آقای روحانی که شعارهایی داد اما می بینیم که اجرایی نشد.

رئیس شورای شهر تهران همچنین به افزایش قیمت سوخت اشاره کرد و افزود: علی‌رغم افزایش قیمت سوخت، یک ریال از پول بنزین ۳ هزار تومانی  به حمل و نقل عمومی پرداخت  نشده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۵
    1 0
    توچرا جسارت نداری مثل مهره بی تحرک نشسته ای کی بود کی بود من نبودم
  • IR ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۵
    1 0
    دولت بدهی دارد منتها با همین بدقولی دولت در پرداخت بدهی و بدهکار کردن شهرداری چنان قالیباف رو کوبیدند که در تاریخ باید نوشته بشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس