کد خبر 1023441
تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰
استراماچونی

بازیکنان تیم فوتبال استقلال علیه سرمربی این تیم موضع گرفته‌اند.

به گزارش مشرق، ماجرای استراماچونی و استقلال برای هواداران این تیم خسته کننده شده است. این تیم از نبود سرمربی روی نیمکت، از ۳ بازی تنها ۴ امتیاز کسب کرد.

اگرچه مسئولان استقلال حقوق عقب افتاده استراماچونی و دستیارانش را پرداخت کردند اما این مربی به یک‌باره خواهان دریافت کل مبلغ قراردادش شد.

بیشتر بخوانید:

هواداران، قربانی ماجرای استراماچونی

وقتی این موضوع به گوش بازیکنان رسید، آنها به شدت علیه سرمربی تیم‌شان موضع گرفتند، در ادامه هم دستیاران استراماچونی از گروه واتس‌آپی بازیکنان خارج شدند تا بازیکنان بیش از این پی ببرند که استراماچونی قصد بازگشت به ایران را ندارد.

جالب است که بازیکنان در پیام‌هایی به یکدیگر اعلام کرده‌اند که او از ابتدا هم قصد ماندن نداشت و کسی که شب قبل از بازی به راحتی تیم را ترک کند، دیگر نمی‌شود روی او حساب باز کرد. برخی از بازیکنان هم عصبانی شده و حتی قصد داشتند علیه او موضع بگیرند که وریا غفوری کاپیتان آبی‌پوشان مانع آن شده است. آنچه مشخص است بازیکنان استقلال دیگر منتظر بازگشت استراماچونی نیستند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • لنگ حقیر IR ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
    0 0
    دست و پا زدن رسانه های لنگی تمامی نداره
  • IR ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
    0 0
    از اولم معلوم بود برنمیگرده و فقط دنبال گرفتن پولشه ولی یک مشت ساده مردم ایران رو در مقابل این مردک تحقیر کردند
  • هوادار IR ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
    0 0
    نباید با بها دادن به زیادی خواهی های استراماچونی یک برجام ورزشی رقم بخورد فدراسیون فوتبال و تیم های ایرانی اگر در تهیه و پرداخت ارزهای خارجی به بازیکنان و مربیان مشکل دارند بیجا می کنند در این موقعیت تحریم آنها را به خدمت میگیرند و خزانه ارزی را خالی می کنند وزارت ورزش هم زیر مجموعه دولت تدبیر و امید است و در از بین بردن ارزهای خارجی به بالا دست نگاه می کند
  • IR ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۵
    2 1
    بازیکنان با غیرت استقلال نبایداجازه بدهند عزت ملی کشور بزرگی مثل ایران توسط فرزندان موسولینی به چالش کشیده شود .او باید در خواب ارزوی نشستن روی نیمکت تیمی بزرگ وپر طرفدارمثل استقلال را داشته باشد نه اینکه تحقیرمان کند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس