کد خبر 1023159
تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۰
ترافیک نمایه

رییس پلیس راه شرق استان تهران از ترافیک سنگین در محورهای هراز و فیروزکوه خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ سیاوش محبی اظهار داشت: ترافیک در بخش‌های قابل توجهی از مسیر جنوب به شمال محور هراز سنگین گزارش می‌شود.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران با اشاره به اینکه در حال حاضر ترافیک در محور فیروزکوه سنگین و پرحجم می‌باشد گفت: با توجه به تعطیلات مدارس تا پایان هفته از ابتدای امروز شاهد حجم بیشتر و افزایش ترددها بوده‌ایم.

وی در ادامه با بیان اینکه ترافیک در محور امام رضا (ع) نیز پرحجم می‌باشد گفت: در بزرگراه حرم تا حرم نیز ترددها به صورت پرحجم می‌باشد و در محدوده تهران- پاکدشت، حجم خودروها افزایش یافته و در محدوده «خاتون آباد» با ترافیک فوق سنگین و توقف متعدد خودروها مواجه هستیم.

وی ضمن توصیه به هموطنان در خصوص رعایت نکات ایمنی عنوان داشت: از هم وطنان می‌خواهیم با مدیریت زمان سفر از ازدحام و ترافیک محورها جلوگیری نمایند.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران گفت: انتظار داریم در ساعات پایانی شامگاه سه شنبه و ساعات بامدادی چهارشنبه از حجم ترافیک کاسته شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
    0 0
    هیچ چاره ای نیست که همواره دو هفته در زمستان تعطیل کنیم و 2 هفته به بعد از خرداد اضافه کنیم. در واقع همون تعطیلات زمستانی.
  • DE ۰۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
    0 0
    از آلودگی تهران فرار کنید و با خودتون زباله و آلودگی و شلوغی و تخریب منابع طبیعی و ترافیک رو برای مردم مازندران هدیه بیارید.
  • IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
    0 0
    آره جون عمشون مصرف بنزين كم شده؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس