کد خبر 1023136
تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۱
بشار رسن

ستاره عراقی پرسپولیس به سخنان اخیر انصاری فرد واکنش نشان داد و ابراز امیدواری کرد که باشگاه به تعهدات مالی خود عمل کند.

به گزارش مشرق به نقل از السومریه، عصر امروز محمد حسین انصاری فرد مدیر عامل باشگاه پرسپولیس جلسه‌ای با بشار رسن هافبک عراقی داشت و به او قول داد که به زودی مشکلات مالی‌اش برطرف خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

درخواست ۲ خارجی پرسپولیس قبل از تعطیلات

تساوی یک نیمه ای شهرداری ماهشهر و پرسپولیس

ستاره عراقی پرسپولیس در گفت‌وگویی که با سایت السومریه عراق داشت در این رابطه گفت: من امروز همراه با رادوشویچ نشستی با باشگاه پرسپولیس درباره مطالبات مالی ام داشتم. باشگاه پرسپولیس ۳۰ درصد از طلب سال قبل را به من نداده است و طلب نیم فصل جاری را هم پرداخت نکرده است.

او ادامه داد: من ۳۵۰ هزار دلار از باشگاه پرسپولیس طلب دارم. باشگاه به من قول داده است که تا قبل از جمعه آینده طلب من را پرداخت کند.

بشار درباره احتمال جدایی خود از سرخ پوشان تهرانی گفت: آینده من با پرسپولیس نامعلوم است. امیدوارم که باشگاه به وعده های خود عمل کند. پیشنهادهای را که در زمستان به من شده است بررسی خواهم کرد.

بشار رسن در تابستان ۲۰۱۷ به پرسپولیس پیوست و توانسته دو قهرمانی با این تیم در لیگ برتر را به دست آورد و به فینال لیگ قهرمانان آسیا هم راه پیدا کند.

این بازیکن عراقی در دیدارهای اخیر سرخ پوشان از آمادگی بسیار بالایی برخوردار بوده است و یکی از عوامل اصلی نتایج خوب تیم بوده است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس