سپاهان قلعه نویی

مربی سپاهان نسبت به ادعاهای ضیا عربشاهی مبنی بر تلاش سران فدراسیون برای قهرمان کردن این تیم واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، روز گذشته ضیا عربشاهی، پیشکسوت پرسپولیس در صحبت‌هایی ادعا کرد که مسئولان فدراسیون فوتبال به خاطر اصفهانی بودن دوست دارند سپاهان قهرمان شود و شرایط را برای قهرمان کردن این تیم فراهم می‌کنند.

قاسم زاغی نژاد در واکنش به این موضوع اظهار داشت: قبل از هرچیز باید بگویم که برای ضیا عربشاهی احترام قائلم چرا که از فوتبالیست‌های خوب ایران در زمان بازی بوده است ولی صحبت‌هایی که انجام داد برایم عجیب بود که تیم ما را متهم به حمایت‌ از سوی فدراسیون کرد.

بیشتر بخوانید:

علت لغو زودهنگام بازی استقلال و سپاهان

وی افزود: آقای عربشاهی ظاهراً یادش رفته است که در همین فدراسیون اصفهانی در 4 سال اخیر پرسپولیس 6 جام به دست آورده است و اگر بنا بر مهندسی نتایج باشد پس نتیجه می‌گیریم در همین فضای مهندسی شده نتایج آنها این جام‌ها را به دست آوردند و حالا فدراسیون نمی‌گذارد آنها قهرمان شوند. مطرح کردن این مسائل به نظرم نوعی فرار رو به جلو است.

مربی سپاهان در ادامه گفت: اگر اتفاقات 3 فصل گذشته را بررسی کنیم مشخص می‌شود که همین فدراسیون اصفهانی چه خوش خدمتی‌هایی به تیم محبوب ضیا عربشاهی انجام داده است و این مسائل برای همه روشن است و جالب است که پس از 3 قهرمانی پیاپی می‌آیند و این صحبت‌ها را مطرح می‌کنند. بازهم می‌گویم که برای عربشاهی به عنوان پیشکسوت فوتبال احترام قائلم و بازیکن خوبی در زمان بازی بوده است.

منبع: ایلنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 6
  • میردریکوند IR ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
    18 30
    خداییش نمی دونم مسوولان بازکنان و هواداران پرسپولیس به چه رویی چنین ادعاهایی مطرح می کنند بابا در دیزی بازه خیلی گربتون کجا رفته
    • a IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
      8 20
      گل گفتی
  • IR ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
    11 23
    واقعا 4 سال و 6 جام . یه جای کار می لنگه
    • من IR ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
      1 1
      4سال 7 جام 3لیگ 3سوپر کاپ 1حذفی 3+3+1=7 کوری بدخواهای پرسپولیس تو نداری و بی پولی و محرومیت و مصدومیت هر روز بهتر از دیروز بودیم حقمون هم بیشتر از این نباشه کمتر هم نبود!!
    • IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
      1 1
      آقای من ، آخه نداری و تیم چند صد میلیاردی، یه نگاهی به قرارداد بازیکنا و مربیهاتون بکن بعد ... بزن
  • سعید IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
    16 1
    کلا تو ایران هرکسی یا چیزی موفق بشه میگن مورد حمایت بابا تو همین لیگ استقلال ۳ بار قهرمان شده سپاهان ۵بار پرسپولیس۵ بار فولاد رویارو....‌همه هم میگن مهندسی شده حالا هر دفعه برای سکی
  • IR ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
    13 10
    شیر مادرت حلالت
  • pooya IR ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
    1 1
    من خودم پرسپولیسی و بعد سپاهانیم.حقیقتا سپاهان مدیریت قوی تری دارد حتی برخی شهرستانیها مدیریت بهتری دارن اقای عربشاهی نظر خودش رو گفته و به عنوان پیشکسوت احترام میگذاریم اما من من میدانم پرسپولیس بعد طارمی رضاییان بازیکن خوبی نگرفته.کلا سیستم باشگاهداری غلط است اما استقلال حمایت بیشتر میشود چون بنایش دولتی بوده است اما پرسپولیس و سپاهان شاهینی بودند.ادمین بچاپ.
  • جوادبهاریان ازبهبهان IR ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
    2 1
    این قهرمانی های پرسپولیس بحق بوده ودلهای خیلی ازخوبان راشادو....خیلی هاراسوزانده است خداییش مهندسی شده بودکه بازیکن سپاهان پنالتی را اوت زدوبازیکن استقلال چیپ زدو..و...پرسپولیس با13 بازیکن تافینال آسیارفت شما باآنهمه مخارج و...به کجارفتیدشرم کن وحیاکن پرسپولیس را رهاکن
  • پرسپولیسی اصفهانی IR ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
    2 1
    آره بالاترین خوش خدمتیشون فراری دادن برانکو وندادن پول گابریل ومجبورکردن تیم به بازی توفیفادی وگرفتن پنالتیای ناحق بوده...شیشتاجام داریم تاکورشودهرآنکه نتوانددید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس