کد خبر 1022922
تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷
داوید کالابریا

یکی از بازیکنان اصلی تیم فوتبال میلان که بلافاصله پس از تحقیر شدن تیمش در خانه آتالانتا جشن تولد گرفته بود از هواداران خشمگین روسونری عذرخواهی کرد.

به گزارش مشرق، باخت 5 بر صفر تیم فوتبال میلان در خانه آتالانتا در هفته هفدهم سری A خشم هواداران این تیم از عملکرد ضعیف روسونری در این فصل را به اوج رساند. این سنگین‌ترین باخت میلان نه تنها در این فصل بلکه طی 20 سال اخیر بود یکی از بازیکنانی که در این بازی برای میلان به میدان رفت هم داوید کالابریا بود، کسی که بعد از بازی حرکتی انجام داد که بر خشم هواداران دامن زد. کالابریا در ابتدای ماه دسامبر (24 روز پیش) 23 ساله شد اما به دلیلی نامشخص او جشن تولدش را به روز یکشنبه موکول کرد، یعنی درست بعد از باخت تحقیرآمیز روسونری در برگامو.

بیشتر بخوانید:

تحقیر میلان در آخرین بازی سال ۲۰۱۹

ویدئویی‌های از این مراسم در فضای مجازی پخش شده که سبب شد هواداران خشمگین میلان، بازیکن ایتالیایی‌شان را در سیلی از توهین و انتقاد غرق کنند.

کالابریا در واکنش به این موضوع در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام نوشت: من مسئولیت کاری که انجام داده‌ام را به صورت کامل می‌پذیرم و بابت آن از تمام آنهایی که غیر مستقیم ناراحت‌شان کرده‌ام عذرخواهی می‌کنم اما به هیچ عنوان هدفم این نبود که کسی را آزرده خاطر کنم. این مراسم از مدت‌ها پیش برنامه‌ریزی شده بود. تولد من ششم دسامبر بود اما تصمیم گرفتم که مراسم را 22 دسامبر برگزار کنم، زمانی که تعطیلات زمستانی آغاز می‌شود و به این شیوه از تداخل آن با برنامه تمرینی‌مان جلوگیری کنم.

کالابریا ادامه داد: هیچکسی فکر نمی‌کرد که ما اینطوری ببازیم. من به غیر از اینکه یک بازیکن هستم، مانند همه شما یک انسان هستم و شرط می‌بندم که هر شخص دیگری جای من بود هم می‌خواست از آن حال و هوای بد پس از باخت فاصله بگیرد و دوستان و آشنایان خود را شاد کند. من هم داشتم خوش می‌گذراندم، چون جشن تولدم بود، ضمن اینکه من از آنهایی نیستم که هر شب با اطرافیان‌شان خوش می‌گذرانند. آیا به خاطر آن باخت باید می‌رفتم یک گوشه خودم را حبس می‌کردم؟

فکر نمی‌کنم که این کار دستی باشد و هر کسی هم که در این صنعت فعالیت دارد این را می‌داند اما ورای آنچه ویدئوهای منتشر شده نشان می‌دهند - منظورم شادی و خوشگذرانی من است - هیچکسی واقعاً نمی‌تواند احساسی که تماشای به دردسر افتادن یک باشگاه بزرگ مانند میلان دارد را درک کند. پس بیاید همگی منطقی و واقع‌بین باشیم. در پایان می‌خواهم در جواب بعضی‌ها که تعهد من نسبت به تیم را زیر سؤال برده‌اند، بگویم که هیچکسی میلانی‌تر از من نیست. من سال‌ها عضو این خانواده بزرگ بوده‌ام و برایم سخت بوده که با تیمی دیگر ارتباط بگیرم.

میلان با قبول شکست سنگین در خانه آتالانتا به رده یازدهم سقوط کرد و با سهمیه لیگ قهرمانان اروپا 14 امتیاز فاصله دارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس