استراماچونی

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال با انتقاد از درخواست جدید سرمربی ایتالیایی آبی‌پوشان، تأکید کرد که قرارداد جدید با این مربی نباید ترکمنچای باشد.

به گزارش مشرق، بهتاش فریبا درباره بلاتکلیفی تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: اگر قرار است استراماچونی به استقلال برگردد باید حداکثر یکی, دو روز بعد از کریسمس این اتفاق رخ دهد اما اگر برنمی‌گردد بهتر است باشگاه زودتر یک مربی جدید برای تیم بیاورد.

وی درباره اینکه فتح‌الله‌زاده گفته استراماچونی خواهان دریافت کل مبلغ قراردادش است تا به ایران بیاید و سایر خواسته‌های این مربی, تصریح کرد: کدام مربی مبلغ قراردادش را یک جا می‌گیرد؟ پرداخت‌ها باید طبق قراردادی که بسته شده صورت بگیرد و اینکه یک جا پولش را می‌خواهد اصلاً‌ معنی ندارد. وقتی از خشت اول را کج می‌‌گذارند همین می‌شود. اگر از روز اول حداقل یک مربی ایرانی در کنار استراماچونی بود, الان همان فرد تیم را به خوبی اداره می‌کرد و هیچ اتفاقی هم در این ۳ بازی رخ نمی‌داد. نمی‌دانم یعنی چه که همه پول را یک‌جا باید به مربی بدهند.

بیشتر بخوانید:
 

۱۱ درخواست استراماچونی برای نماندن در استقلال! +پاسخ باشگاه

مربی پیشین استقلال با بیان اینکه «باید پرداخت‌ها و وظایف و تعهدات دو طرف طبق قرارداد انجام شود»، گفت: استقلال باشگاه بزرگی است و باید در قبال این خواسته استراماچونی قانون را رعایت و طبق قرارداد او عمل کند. الان وضعیت خیلی پیچیده شده و باید زودتر همه چیز مشخص شود. هوادار استراماچونی را دوست دارد و حق هم دارد, چون استقلال چند سال بود که در بالای جدول حضور نداشت و الان این مربی جواب داده است.

فریبا تاکید کرد: از روز اول از استراماچونی حمایت کردم, حتی در ۵ هفته اول که خیلی‌ها از او انتقاد می‌کردند گفتم این مربی اگر با فوتبال ایران آشنا شود, تیم خوبی درست می‌کند اما الان دیگر خیلی خسته شده‌ایم و دیگر حوصله این چیز‌ها را نداریم. باشگاه و استراماچونی باید زودتر تصمیم بگیرند, چون یک ماه مسابقات تعطیل است و باید تکلیف مشخص شود. اگر  قرار است قرارداد جدیدی با استراماچونی امضا شود, نباید ترکمنچای باشد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۷:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
    2 3
    از كيسه همان برون تراورد كه در اوست
  • IR ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
    3 5
    بهترين گزينه عبدالصمد مرفاويه
  • IR ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
    16 0
    قطعا نباید با این مربی زیاده خواه ادامه بدن. انتهای جدول بودن سگش شرف داره به صدرنشینی با این خفت و خواری. ایتالیایی دندون گرد
  • IR ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
    6 0
    چرا نوشته اید هوادار خواهان این سنیور است - من هوادار استقلال هستم اما از مربی خارجی متنفرم یک موی مربیان ایرانی را به تمام مربیان بیگانه از ایران در تمام دنیا نمی دهم
  • دیدگا IR ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
    3 1
    والا امیر قلعه نوعی تو دوران حضورش در استقلال، این تیم رو به همه عناوین قهرمانی رسوند! حالا یه مربی خوش تیپ چشم قشنگ با اینهمه ادا و این رقم سنگین اومده و یه تکونی به استقلال داده ولی در عوض قشنگ داره سواری میگیره! این فرد با این سبک رفتاری دوامی نخواهد داشت! این خط این نشون! یه پول تپلی میگیره و میره!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس