کاراته ایران - شهرام هروی

جریان نفاق کاراته حالا تمام تمرکزش را روی تیم ملی مردان و زنان گذاشته و چند صباحی است که برای تخریب تیم ملی کاراته با محوریت سید شهرام هروی سرمربی تیم و جواد سلیمی رئیس کمیته داوران کار می کنند.

 به گزارش مشرق، دور جدید تمرینات تیم ملی کاراته مردان و زنان ایران برای شرکت در رقابت های کاراته وان سری آ شیلی از هفته گذشته در آکادمی ملی المپیک آغاز شده است.قرار است کاراته کاهای ایران پس از شرکت در کاراته وان شیلی راهی پاریس شوند تا در نخستین مرحله رقابت های لیگ برتر کاراته وان ۲۰۲۰ حضور یابند.

 
پس از برگزاری این دو رویداد، ملی پوشان کاراته ایران ۶ مسابقه دیگر پیش رو دارند تا سهمیه های خود در المپیک ۲۰۲۰ توکیو را نهایی کنند. با نتایجی که تا به امروز بدست آمده بسیاری امیدوارند در بخش مردان از طریق رنکینگ دو سهمیه نهایی شود و در وزن ۶۷- کیلوگرم نیز در مرحله نهایی مسابقات در پاریس، ایران به سهمیه سوم برسد.
 
در بخش بانوان نیز تا به امروز حمیده عباسعلی و سارا بهمنیار وضعیت نسبتا مناسبی دارند و نفراتی چون طراوات خاکسار و رزیتا علیپور هم امیدوارند در مسیر باقیمانده امتیازات لازم را کسب کنند.  ذکر این نکته ضروری است که از میان سارا بهمنیار و طراوت خاکسار تنها یک کاراته کا راهی المپیک می شود و ایران در بهترین شرایط ۳ سهمیه در بخش مردان و ۳ سهمیه در بخش بانوان کسب می کند.

بیشتر بخوانید:
 

جهان از موفقیت‌های کاراته ایران تعجب می‌کند

 
هرچه به روزهای پایانی کسب سهمیه نزدیک می شویم ، رقابت ورزشکاران فشرده تر می شود و اهمیت تمرکز و آرامش بیش از گذشته نمایان می شود. در رشته ای چون تکواندو وقتی کار به روزهای پایانی کشید، فشار و استرس این رشته را در بر گرفت تا جایی که مردانی نتوانست در گرندپری مسکو صاحب سهمیه شود و کار برای سهمیه سوم تکواندو در المپیک به چین کشیده شد و در آنجا نیز نتوانست سهمیه بگیرد!

مسلما این نگرانی در کاراته نیز هست و جریان نفاق کاراته با اطلاع از موضوع فوق، چند صباحی است روی تخریب تیم ملی کاراته با محوریت سید شهرام هروی سرمربی تیم و جواد سلیمی رئیس کمیته داوران کار می کند تا با تضعیف آنها و برهم زدن تمرکزشان روی نتیجه گیری تیم ملی تاثیرگذار باشد.

آنها که فعالیت خود را در فصای مجازی با پمپاژ اخبار دروغ علیه هروی و سلیمی شروع کرده اند، دنبال راهی برای نزدیک شدن به تیم ملی و ملی پوشان هستند تا در نهایت کاراته کاها را درگیر مسائلی کنند که ذهنشان از مسابقه و موفقیت دور شود. جریان نفاق در آخرین اقدامات خود تلاش کرد یکی از ملی پوشان باسابقه را مقابل هروی قرار دهد که با هوشیاری مسئولان و سرمربی تیم ملی نقشه شان نقش برآب شد.

البته این پایان اقدامات آنها نیست. جریان نفاق پروژه دیگری را علیه تیم ملی کاراته مردان و زنان ایران کلید زده که اخبار تکمیلی آن به زودی اعلام خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۱
    25 0
    عربستان سعودی مدتی هست یک جنگ کثیف رو علیه محور مقاومت بخصوص ایران کلید زده.اخیرا شدیدا در حوزه های ورزشی هنری و حتی غذایی و بهداشت وارد شدن
    • IR ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
      2 0
      زمینش خواهیم زد این وهابی های کثیف و اسرائیل خبیث را و ایران را به کوری چشم دشمن سربلند نگاه خواهیم داشت یاشاسین قهرمان وطنیم
  • LV ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۱
    8 0
    هر رشته ای که المپیک شانس مدال هست رو همین طور خواهند کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس