کد خبر 1021825
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۹
استراماچونی

استقلال در روزهای اخیر با حواشی زیادی همراه بوده؛ شکست برابر ماشین‌سازی در تهران، درگیری در رختکن بعد از بازی و البته واریز مبلغ درخواستی استراماچونی. حالا همه منتظرند مربی ایتالیایی به ایران برگردد

به گزارش مشرق، اواخر هفته گذشته خبر دادیم اگر استرا طی یکی، دو روز آینده (تا جمعه و نهایتا شنبه) به ایران بازنگردد، با توجه به تعطیلات طولانی‌مدت بانک‌‌های اروپایی به مناسب کریسمس، بازگشت سرمربی ایتالیایی تقریبا منتفی شده و باید دیگر پرونده او را بسته شده تلقی کرد. پیش‌‌بینی می‌‌شود وی امروز به تهران بازگردد.

چرا دستیارانش را زودتر نفرستاد؟

در فضای مجازی و در کانال‌های هواداری استقلال، بعد از شکست این تیم جو بدی به راه افتاده تا جایی که انتقادهایی نیز علیه سرمربی استقلال و کادر خارجی این تیم مطرح شد. در همین راستا برخی هواداران استقلال این‌‌طور مطرح کردند که استراماچونی وقتی اراده باشگاه را برای بازگشتش دید، می‌توانست حداقل دستیارانش را برای هدایت استقلال برای یکی، دو دیدار اخیر روانه تهران کند، اما جالب است بدانید که این اقدام او به‌نوعی غیرقانونی محسوب می‌شد چون قرارداد جداگانه‌‌ای بین دستیاران استرا با استقلال منعقد نشده و مربیان این تیم تحت قرارداد سرمربی بودند و آنها نیز عملا نمی‌‌توانستند برای همراهی تیم به تهران برگردند. درواقع با فسخ یک‌طرفه قرارداد استراماچونی با استقلال، قرارداد هر سه دستیار خارجی این تیم نیز فسخ شد!

استرا 2 ماه پیش لیست خرید داد

استراماچونی از ۲ ماه پیش لیست بازیکنان مدنظرش برای نیم‌فصل دوم را به باشگاه داد که البته در بین آنها دو بازیکن خارجی نیز حضور داشتند. با این حال به‌نظر می‌‌رسد با توجه به شرایط مالی این روزهای استقلال، فعلا این تیم سراغ بازیکنانی که برای تامین منابع مالی‌شان نیاز به ارز خارجی داشته باشند، نمی‌‌رود و برای تقویت فقط به داخلی‌‌ها بسنده می‌‌کند. بر همین اساس شنیده می‌‌شود که نام بازیکنانی از تیم‌‌های نفت‌آبادان، نساجی، ذوب‌‌آهن و تراکتورسازی حدود ۲ ماه پیش به‌‌عنوان لیست ورودی استراماچونی برای تقویت استقلال در نیم‌فصل دوم به باشگاه ارائه شده است.

بیشتر بخوانید:

واکنش غلامپور به خبر بازگشت استراماچونی

استقلال دنبال اسماعیلی‌فر نیست

دانیال اسماعیلی‌فر، بازیکن تیم بحران‌زده ذوب‌‌آهن را باید ستاره و هدف اول بازار نقل‌و‌انتقالات بدانیم و این در‌حالی است که رقابت عجیبی بین تیم‌های صدرنشین لیگ برای جذب این بازیکن چند‌پسته ایجاد شده است. نکته جالب اینکه چندی پیش برخی رسانه‌‌ها مدعی شدند استقلال نیز روی این بازیکن نظر مثبتی داشته و استراماچونی او را برای تقویت تیمش در نیم‌فصل دوم مدنظر قرار داده است، اما طبق اخبار موثق دریافتی این بازیکن در لیست استرا نیست.

سرمربی راضی از استقلال!

استقلال مقابل ماشین‌‌سازی بازهم شکست خورد تا سومین شکست فصل را پذیرا شود، اما نکته جالب اینکه استراماچونی که در این دیدار هم از راه دور تیمش را هدایت کرده و حتی دستورات تعویض را هم صادر کرده بود، بعد از این مسابقه از عملکرد تیمش با توجه به نمایش ارائه شده و آمارهای فنی، راضی بوده و اعتقاد داشت اگر استقلال کمی خوش‌شانس بود و از سوی دیگر برخی حرکات بازیکنان ماشین‌‌سازی به‌‌منظور وقت‌کشی در امر مسابقه انجام نمی‌شد، استقلال این مسابقه را با شکست پشت سر نمی‌‌گذاشت. او عقیده داشت استقلال در یک شب عجیب و در یک بازی عجیب موفق نشد حریفش را شکست دهد.

تبریزی نزدیک به لیست فروش

نکته پایانی این گزارش حاکی از آن است که استقلالی‌‌ها بعد از بازی دیروز به‌‌شدت از مرتضی تبریزی، مهاجم بی‌‌دقت خود عصبانی و ناراحت بودند و بعضا در رختکن نیز عصبانیت خود را درخصوص موقعیت عالی که این بازیکن در ثانیه پایانی بازی از دست داد به او و برخی از اطرافیانش منتقل کردند. شاید این بازیکن نیز به‌خاطر عملکردش در لیست فروش استقلال قرار بگیرد البته به‌شرطی که استقلالی‌‌ها بتوانند جایگزین مناسبی برای او پیدا کنند.

منبع: روزنامه فرهیختگان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۳۰
    18 7
    غلط کردی تیمو ول کردی که به این روز بیفته اصلا نباید اجازه بدن برگرده باید اون نامردایی که قرارداد ضعیف میبندن که طرف بتونه به راحتی از کشور خارج شده رو دستگیر کنند و مجازات کنن تا دیگه به سر کسی فکر دلال بازی نزنه همه جوره دارن مردم رو آزار میدن. صبر مردم هم حدی داره. همه عاصی شدن
  • IR ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۳۰
    5 4
    مشرق زحمت کشید تبریزی رو در لیست فروش قرار داد!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس