کد خبر 1021709
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۲
مجید جلالی

مجید جلالی، سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان اعلام کرد، بازیکن تیمش را که به تعویض خود معترض شده بود، جریمه می‌کند.

به گزارش مشرق، مجید جلالی پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل نساجی در هفته شانزدهم لیگ برتر اظهار داشت: کار ما مثل سریال تکراری است، چرا که بازی خوبی انجام می‌دهیم، بازی توأم با تلاش و سنجیده، اما در یک لحظه مرتکب اشتباه می‌شویم و بازی را از دست می‌دهیم.

وی افزود: الان بازی‌های متوالی است که چنین شرایطی داریم. ما باید سطح مهارتی تیم‌مان را افزایش دهیم. تنها چیزی که ما را امیدوار نگه می‌دارد، این است که در تعطیلات نیم‌فصل سطح کیفیت مهارت‌های‌مان را بالا ببریم. ما نباید اشتباه کنیم و موقعیت‌های‌مان را از دست بدهیم. متأسفانه ساده‌ترین موقعیت‌ها از دست می‌دهیم، چیزی که در شأن یک تیم لیگ برتر نیست. تیم‌ها از یک کرنر گل می‌زنند و بازی را می‌برند، اما تیم ما موقعیت تک به تک را از دست می‌دهد. همه امیدواریم که در تعطیلات نیم‌فصل نقاط ضعف تیم را ترمیم کنیم.

بیشتر بخوانید:

پایان طلسم ناکامی‌های نساجی

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در واکنش به این سؤال که چرا مهرداد عبدی با وجود نمایش خوبی که داشت تعویض شد و این بازیکن نیز به نشانه اعتراض به رختکن رفت، گفت: اولاً عبدی خوب بازی نمی‌کرد. یک مربی بازیکنی را که خوب بازی کند، بیرون نمی‌کشد. مطمئن باشید وقتی به نیمکت برنگشته، با جریمه خیلی سنگینی روبه‌رو خواهد شد.

جلالی در رابطه با اینکه تیمش رو به توپ‌های بلند آورده بود، تصریح کرد: شاید برای پنج شش دقیقه آخر توپ‌های بلند می‌زدیم، قبل از آن بازی خودمان را می‌کردیم. البته با توجه به اینکه مدافعان نساجی بلندقامت بودند، این راهکار نمی‌توانست کارآمد باشد. با این حال در لحظات آخر تنها راهکار همین بود که دفاع وسط ما جلو برود. ما دو بخش کار را در نیم‌فصل باید انجام دهیم، نخست تیم را از نظر مهارتی ترمیم کنیم و دوم اینکه زمان داریم از روش‌های بهتری برای گلزنی استفاده کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس