وزیر کشور: نباید به گونه‌ای سخن گفت که زحمات حافظان امنیت نادیده گرفته شود

وزیر کشور با اشاره به آخرین وضعیت سیل در اهواز گفت: گزارشی پیش‌ از این به رهبر انقلاب داده شد و ایشان نیز به رئیس‌جمهور برای رفع این مشکل دستوراتی دادند تا دولت برای این موضوع اعتباری لحاظ کند.

به گزارش مشرق، عبدالرضا رحمانی فضلی صبح امروز در بدو ورود به بجنورد در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت بحران سیل و آبگرفتگی در شهر اهواز اظهار کرد: مشکل اصلی اهواز و شهرهای اطرافش، فاضلاب است که زیرساخت‌های مناسبی ندارد و در سیل قبل نیز تذکرات لازم به مدیران داده‌ شده بود.

وی افزود: گزارشی پیش‌ از این به رهبری داده شد و ایشان نیز به رئیس‌جمهور برای رفع این مشکل دستوراتی دادند تا دولت و رئیس‌جمهور برای این موضوع اعتباری لحاظ کند.

ببینید:

فیلم/ روایت مردم از روزهای سخت کوت‌عبدالله

عکس/ چهار روز پس از بارندگی اهواز

عکس/ امدادرسانی هلال‌احمر در مناطق سیل‌زده لامرد

فیلم/ شهرک دانشگاه اهواز محاصره در میان آب

وزیر کشور ادامه داد: رئیس‌جمهور به رئیس سازمان برنامه‌ و بودجه در راستای تخصیص بودجه دستور داده است تا درون بودجه ۹۹ یا خارج از آن، اعتباری برای رفع مشکل مردم اهواز در نظر گرفته شود.

رحمانی فضلی خاطرنشان کرد: مشکل خاصی الآن در اهواز نیست و امکانات و وسایل برای مردم ارسال‌شده و بر اساس گزارش دیشب از این منطقه، مشکل کم شده است؛ اما باید شهرداری و آب و فاضلاب برای رفع این مشکل مرتب اقدام کنند.

وی با تأکید بر تغییر زیرساخت‌های فاضلاب این شهر دانست و گفت: متولی اصلی این اقدام وزارت نیروست تا کار اصلی تغییر زیرساخت فاضلاب را انجام دهد.

وزیر کشور در بخش دیگری از سخنانش، برگزاری رقابت‌ها و مسابقات در خراسان شمالی را ظرفیت خوب و مؤثری برای استان توصیف کرد و گفت: خراسان شمالی در حوزه‌های عمرانی، بازسازی سیل، رفع مشکلات و موانع تولید خوب عمل کرده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 25
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 28
  • حسن GB ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
    53 4
    این چه دولتی است که برای انجام هر کاری رهبر باید دستور بدهد؟ مگر وزیران نمیدانند باید چکار کنند؟
    • IR ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
      26 1
      ظاهراً وزیران کارشان نارضایتی تراشی است!
    • کیا IR ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
      11 0
      به جان خودم قسم که اگه رهبری نگفته بود روز به روز میکردن هفته ای بشه . این چه دولت عجیب غریبیه؟؟؟!
  • IR ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
    4 24
    آقا جان تو را به جدت بزرگوارت قسم یه دستوری بده که مشکل همه مردم را رفع کنن

    پاسخ سایت:

  • عذرا س IR ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
    10 4
    باسلام بر رهبر عزیز وبزرگوار مردم آبادان وخرمشهر رو هم بگید با آرزوی طول عمر شما
  • IR ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
    21 1
    خاك بر سر اين اصلاح طلبان كه عرضه هيچ كاري رو ندارن
  • IR ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
    14 5
    درود وسلام خدا بر حضرت آقا .
  • مخاطب IR ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
    14 0
    آقا وزیر میگه الان مشکل خاصی در اهواز نیست منطقه کوت عبدالله تاهفتاد سانتی کل خیابوناش زیر آبه از کیانشهر بگیر تافرهنگشهر تازیتون کارگری همش زیر آبه بعد میگه مشکل خاصی در اهواز نیست خودش وبه نادونی میزنه عزیزم مشکل فاضلاب نیست مشکل مدیرت مدیرت
  • RU ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
    12 0
    عمدا یا سهوا دولت در آب گرفتگی معابر شهر اهواز مقصر است. هرچند نمی توانم در مورد مشلات اخیر شهر اهواز قضاوت قطعی بکنم اما بدون تردید برخی از مسئولین در ایجاد تعمدی مشکلات برای شهروندان نقش دارند.
  • IR ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
    9 4
    اخه بنده خداها وزیران ونسولین سرشان شلوغ وفرصت ندارند.وبجای وزیران رهبر عزیزمان مرتب باید به ان ها گوشزد کنند وبجای آن هاناراحت مردم باشند چقدر رهبر عزیز سفارش این مردم را داشته باشند کو گوش شنوا!!
  • ابراهیم از اهواز CA ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
    8 0
    مشکل اهواز مشکل مدیریتی است حالا خیلیا میگن این حرف تکراری است 1استاندار باید حکم حکومتی داشته باشه که هر چه دستور بده همان شودچرا شما اگر توی اهواز زندگی کرده باشید این رامتوجه میشوید دست به هر جای اهواز بزنید صدای 1 ارگان درمیاید وزارت نفت یا ارتش یا ارگانهای دیگه چرا چون همه میگن دست نزنید با طهران مکاتبه کنیم
  • علی IR ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
    7 0
    این هم از دولت تدبیر و امید و نتیجه ی جیغ بنفش اصلاح طلب ها و کارگزاری ها و هاشمی چی ها و سلبریتی ها. فقط مردم رو بدبخت کردین با همکاریه لاریجانیه اصول گرای رئیس مجلس. این مملکت انقلابیه وطن پرست میخواد نه لیستی رای دادن
  • اهواز speed IR ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
    4 0
    دولت بنفش اونقدر بی حیاست که حتی به احترام مردمی که در عین گرفتاری و در بدری به این دولت دلخوش کردن که هواشون داشته باشه اما دریغ که نه تنها هوارو بلکه فاضلاب رو هم بی خیال شده امان از دستی که نمک نداره
  • میثم IR ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
    5 2
    انشاالله خدا به طول عمر ایشان بی افزاید و از عمر بنده حقیر بکاهد. الهی امین
  • رضا IR ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
    1 0
    من خودم در اهواز زندگی می کنم سازمان اب و فاضلاب اهواز معتقداست آبهای سطحی مربوط به انها نمی باشد بنابراین اگر بودجه ای به این امر تعلق بگیرد باید دراختیار دستگاهی باشد که متولی آبهای سطحی است و خود را در این زمینه متعهد بداند
  • مهرناز IR ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
    6 0
    رئیس جمهور " در زمانی که اهواز را سیل برده ومردم تا کمر در اب هستند " در ژاپن با ابه عکس یادگاری با لبخند ملیح می زند .
  • جهادگران فدائی ولایت IR ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
    3 0
    دولت مردان بی تدبیرناکارآمدکماکان به دربه در درپی مذاکره و دیدن کدخدا هستند.واین کارهم مانند اقتصاد مقاومت به بایگانی می سپارند اگرحضرت آقا امر بفرمایندفرزندان جهادیشان بدون فوت وقت سربه اوامرو فرمانش میگذارند.
  • IR ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
    2 0
    اگر دور تا دور ایران راه آهن کشیده شود بهترین درآمد برای کشور است. به چند دلیل روشن البته با کار کارشناسی که انجام شود. وهم تعداد بیشماری افراد مشغول کار می شوند. وجابه جای کالا بهتر انجام می گردد. وهم امنیت مرزها مورد دقیق قرار می گیرد. هزینه های که برای ساخت راه آهن از راه های گوناگون به دست می آید. مملکت ما نیاز شدید به کار دارند پس اگر بخواهید می توانید انشالله.
  • IR ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
    5 0
    نجات ایران عزیز وکشور از وجود این همه مشکلات فقط کار .کار کار. مدیران مملکت اگر مانند بازی کنان فوتبال باشند هیچ کار زمین نمی ماند. نسل جدیددر حال حاضر احتیاج به فعالیت به صورت کامل ودایم دارند. اینجا ایرانست . ایران وطن یکتا پرستان و وطن پرستان .
  • IR ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۳۰
    0 0
    لطف فرمودند مرحمت فرمودند خیلی ممنون.حالا مشرق جان پیام به این خوبی را چاپ نمیکند.
  • US ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۳۰
    0 0
    متاسفانه نماینده های مردم اهواز در مجلس با گذشت چند روز از سیل فاضلاب اهواز، همچنان در خواب زمستانی هستند. انتظار نداشته باشند که مردم دوباره آنها را انتخاب کنند. نماینده ای که عرضه نداشته باشد و حق درآمد نفت خوزستان را از دولت نتواند بگیرد، بی ارزش است.
  • بابک زرگر IR ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۳۰
    0 0
    من که متوجه نمیشوم ،، ایشون دستور دادند که کاری صورت بگیره یا مثلا بهتر انجام بشه ، چه معنی میتونه داشته باشه ، این که اگر بالاترین مسول خودتون نیدونسته به شما دستور نده شما اصلا دست به کار نمیشدید ، خوابیده بودید یا مثلا شاید سال دیگه خوذتون برای کمک اقدام میکردید یا الان با دستور ایشون پارتی بازی میکنید ، دقیقا معنی چی است !؟
  • ناشناس IR ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۳۰
    0 0
    خیلی خیلی متاسف هستیم که آنقدر دولت ناکارآمد شده که در ابتدائی ترین وظیفه خودش مانده و باید از رهبری هزینه کند.مگر این دولت و کلا اصلاحطلبان نمیگفتند و نمیگویند که بایداختیارات رهبری محدود شود؟ وای بحال شما دولتمردان و اصلاحطلبان که پدر مردم و مملکت را درآوردید و باز هم دست از سر این مردم و مملکت برنمیدارید. ووای بحال آنهایی که اینها را به قدرت رسانده اند.آیا شما معتقد به قیامت هستید؟
  • IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۳۰
    1 1
    خداوند سايه رهبر معظم و جناب آقاي روحاني رئيس جمهور دلسوز را بر سر اين كشور مسدام بدارد.
    • IR ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۱
      0 0
      دعای شما ضد همه، هر بلایی سر ما میاد از برکت وجود دولت بی تدبیر هستش.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس