کد خبر 1021534
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۸
پلیس روسیه

منابع خبری به نقل از شاهدان عینی گزارش دادند که یک انفجار در نزدیکی مقر سرویس امنیت فدرال روسیه در مسکو رخ داده است.

به گزارش مشرق، خبرگزاری رویترز شامگاه روز پنج‌شنبه به نقل از شاهدان عینی در مرکز شهر مسکو از وقوع یک انفجار در نزدیکی مقر سرویس امنیت فدرال روسیه خبر داد.

بنا بر گزارش‌ها از مسکو، در اطراف ساختمان سازمان اطلاعاتی روسیه ( FSB) تیراندازی رخ داده است که در جریان آن دستکم سه تن کشته شده‌اند.

اف‌اس‌بی (سرویس امنیت فدرال روسیه) اعلام کرده است که این حادثه با تیراندازی فردی در اطراف دفتر اصلی این سازمان شروع شد.اف‌اس‌بی همچنین گفته که مهاجم ناشناس را "از کار انداخته است."

پیشتر بعضی رسانه‌های روسیه گزارش داده‌ بودند که سه نفر در این حادثه جان خود را از دست داده‌اند.

ویدیوهایی که از این تیراندازی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده ماموران و افراد مسلح را نشان می‌دهد که در منطقه‌ای شلوغ در حال دویدن هستند.شاهدان به خبرگزاری رویترز گفته‌اند که پنج آمبولانس را دیده‌اند که در حال ترک محل تیراندازی در مرکز شهر بوده‌اند.

اف‌اس‌بی یا سرویس امنیت فدرال روسیه جایگزین اصلی کاگ‌ب، سازمان اطلاعاتی مشهور شوروی سابق است.

این تیراندازی یک روز قبل از روز سرویس‌های امنیتی در روسیه رخ داده است. هم‌زمان ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری در مکانی دیگر در مراسم جشنی به همین مناسبت سخنرانی کرده است.

خبرگزاری رویترز هم به نقل از شاهدان عینی در مرکز شهر مسکو از وقوع یک انفجار در نزدیکی مقر سرویس امنیت فدرال روسیه خبر داد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس