دادستان

دادستان کل کشور گفت: از داوطلبان کرسی نمایندگی مجلس شورای اسلامی انتظار می رود تلاش کنند قانون درست و صحیح اجرا شود.

به گزارش مشرق حجت الاسلام والمسلمین محمد جعفر منتظری در بندرعباس اظهار داشت: در موضوع نظارت بر انتخابات قانون بعضی وظایف را بر عهده دستگاه‌های نظارتی و برخی وظایف را بر عهده دستگاه قضایی گذاشته است.

وی با تاکید بر لزوم تعامل و هماهنگی میان دستگاه‌های مختلف برای برگزاری انتخابات سالم، افزود: این هماهنگی و تعامل میان دستگاه‌های مختلف از جمله وزارت کشور، ناظرین شورای نگهبان و دستگاه قضایی می تواند ما را به سمت یک انتخابات سالم‌تر هدایت کند.

بیشتر بخوانید:

دادستان کل کشور: دادگاه عناصر اصلی حوادث آبان‌ماه هفته آینده آغاز می‌شود

دادستان کل کشور: یک محموله سنگین سلاح در میدان ۷۲ تن قم کشف شد

دادستان کل کشور گفت: از داوطلبان کرسی نمایندگی مجلس شورای اسلامی نیز انتظار می رود تلاش کنند قانون درست و صحیح اجرا شود، افرادی که می خواهند بر مسند قانونگذاری بنشینند بایستی بیش از دیگران قانون‌مدار و عمل کننده به قانون باشند و لذا از کاندیداها انتظار داریم از اول حضورشان قانون‌مدار باشند.

وی با تاکید بر این مطلب که اگر قانون از سوی نامزدهای انتخابات به درستی رعایت شود قطعا فضای سالم‌تری برای اجرای انتخابات خواهیم داشت، تصریح کرد: از مردم هم انتظار می‌رود فضای انتخابات و حمایت از کاندیداهای مورد نظر خود را به سمتی هدایت کنند که اعمال خلاف قانون رخ ندهد.

حجت الاسلام منتظری تاکید کرد: دستگاه قضایی نیز وظیفه خود می داند چنانچه تخلفی صورت گیرد، آن تخلف را تحت تعقیب قرار دهد و  قانون ما را مکلف کرده که حتی در خارج از وقت اداری به تخلفات انتخاباتی رسیدگی شود.

اغتشاشات اخیر قطعا با برنامه ریزی انجام و از خارج از کشور هدایت میشد 

دادستان کل کشور در پاسخ به سوال مبنی بر اینکه چه میزان معتقد هستید اغتشاشات اخیر که فتنه ۹۸ نامیده شد برنامه ریزی شده بوده است اظهار داشت: هیچ تردیدی نیست که اغتشاشات اخیر برنامه ریزی شده بود و کاملا از خارج از کشور هدایت می‌شد و متاسفانه عواملی در داخل کشور برنامه های تدوین شده دشمن را اجرا کردند.

وی افزود: دشمن دست بردار نیست اما مردم صف خود را از اغتشاشگران با بصیرت جدا کردند، این حرکات برای مردم و مسئولان زحمت ایجاد کرد اما امیدواریم با حضور مردم در صحنه اجازه چنین حرکات مذبوحانه ای به دشمن داده نشود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس