کد خبر 1021377
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۸
پرسپولیس

کارشناس فوتبال ایران ضمن اشاره به عملکرد گابریل کالدرون اظهار داشت: پارس جنوبی در هر صورت مقابل پرسپولیس انگیزه بردن دارد.

به گزارش مشرق، محمدرضا زادمهر در خصوص بازی پیش روی پرسپولیس مقابل پارس جنوبی جم گفت: برایراینکه پرسپولیس بتواند خودش را در بالای جدول نگه دارد به سه امتیاز این دیدار نیاز دارد. بردهای متوالی پرسپولیس در هفته های اخیر می تواند این تیم را از لحاظ روحی در شرایط ایده آل قرار دهد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره شرایط بحرانی حریف این تیم افزود: شاید پارس جنوبی جم با رفتن آقای کمالوند در شوک باشد اما بازیکنان چنین تیم هایی همیشه با انگیزه ای بسیار بالا مقابل ستقلال و پرسپولیس بازی می کنند. بنابراین من فکر می کنم کار سختی در انتظار کالدرون خواهد بود. نباید تمرکز خودشان را در طول بازی از دست بدهند در غیر اینصورت غافلگیر خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

کالدرون به رکورد برانکو رسید

وی درباره عملکرد گابریل کالدرون در نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر تاکید کرد: طبیعی بود که این مربی برای شناخت از فوتبال ایران و توانایی بازیکنان خود نیاز به زمان داشت. همین اتفاق هم افتاد و پرسپولیس با گذشت چند بازی توانست به بلوغ لازم برسد. تاکتیک پرسپولیس نسبت به زمان برانکو کاملا تغییر کرده است و این طبیعی است که بازیکنان پرسپولیس برای تغییر دیدگاه خود احتیاج به هفته های بازی کردن داشته باشند.

زادمهر درباره عملکرد مدیران باشگاه پرسپولیس برای حل مشکلات مالی این باشگاه تاکید کرد: روش های دست نخورده زیادی همچون استفاده از حق پخش تلویزیونی، فروشگاه های عرصه محصولات باشگاه و ... وجود دارد که بهتر است با هدفگذاری دقیق و مشخص به این بازارها هم ورود کنند. واقعا مدیریت پرسپولیس بسیار سخت است که با توجه به نگاه دولتی که به آن می شود نیاز به حمایت همه عوامل دارد.

زادمهر در پایان خاطرنشان کرد: پرسپولیس با حفظ اعتماد به نفس فعلی خود در مجموعه بازیکنان و کادرفنی می تواند بار دیگر به قهرمانی برسد. این تیم باز هم نشان داد که توانایی رسیدن به آن را دارد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس