نادر باقری

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اتفاقات پشت پرده رختکن پرسپولیس شاید به کالدرون فشار بیاورد و او را مجبور کند تا بار دیگر از علیرضا بیرانوند استفاده کند!

به گزارش مشرق، نادر باقری در خصوص وضعیت نابسمان پارس جنوبی جم در آستانه بازی با پرسپولیس اظهار داشت: آقای کمالوند تمام تلاش خود را کرد که از مشکلات کم کند اما این اتفاق نیفتاد و ترجیح داد که برود. ما هم با توجه به شرایط فعلی و با تصمیم جمعی که گرفتیم خواستیم برای بازی با پرسپولیس هم کار را دنبال کنیم تا تمرکز تیم بیشتر از اینها به هم نریزد.

وی که سابقه دروازه بانی در پرسپولیس را دارد درباره احتمال دروازه بانی دوباره بوژیدار رادشوویچ در بازی با پارس جنوبی تصریح کرد: من نمی گویم رادو دروازه بان بدی است اما واقعا حیف است پول میلیاردی به او پول بدهیم تا او تنها در طول فصل نهایتا ۱۰ بازی انجام دهد. خروجی او چیزی نیست. هیچ دروازه‌بانی در کنار او رشد نمی کند. پرسپولیس می توانست در طول همین چهارسال یک گلر جوان بیاورد تا کنار بیرانوند رشد کند.

بیشتر بخوانید:

بیرانوند در آستانه نیمکت نشینی دوباره

رکوردشکنی رادوشوویچ در لیگ نوزدهم

مربی دروازه‌بانان پارس جنوبی جم درباره احتمال حضور رادوشوویچ درون چهارچوب دروازه پرسپولیس تصریح کرد: یکسری اتفاقات از پرسپولیس می شنوم که اگر صحت نداشته باشد رادو درون دروازه این تیم می ماند. به هر حال اتفاقات پشت پرده رختکن پرسپولیبس شاید به کالدرون فشار بیاورد و او را مجبور کند تا بار دیگر از علیرضا بیرانوند استفاده کند.

باقری در ادامه راجع به عملکگرد سرمربی آرژانتینی سرخپوشان پایتخت نیز اظهار نظر کرد و گفت: کالدرون مربی خوبی است. من فقط احساس می کنم دوستان قدیمی برانکو در ایران با حرف ها و رفتارهایشان فشار بیش از اندازه روی کالدرون آوردند که تمرکز این مربی را گرفت. همین باعث شد تا او کاملا مضطرب باشد که مبادا نتیجه نگیرد و اخراج شود.

پیشکسوت پرسپولیس افزود: ذینفع های برانکو هم پرسپولیس را خراب کردند هم تیم ملی را. فکر می کنم رفته رفته هواداران هم دارند از کالدرون حمایت می کنند و نظرم این است که او می تواند بار دیگر پرسپولیس را به قهرمانی برساند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس