کد خبر 1021321
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۰
جاسوسی از ایران در پوشش فعالیت اقتصادی

مدیر سازمان ضدایرانی موسوم به اتحاد علیه ایران هسته‌ای: عوامل ما در کنفرانس‌های اقتصادی ایران حضور داشته و اطلاعات شرکت‌کنندگان را برای ما می‌فرستند.

به گزارش مشرق، ارش‌هایی درباره فعالیت‌های جاسوسی سازمان موسوم به "اتحاد علیه ایران هسته‌ای" (UNAI) منتشر شده است.

این سازمان جاسوسان خود را تحت پوشش فعالان اقتصادی به همایش ها و گردهمایی هایی در ایران اعزام کرده و از طریق آنها سعی نموده تا راه های نفوذ به ساختار اقتصادی کشور را پیدا کند.

 در پی انتشار این گزارش ها، یکی از مدیران این سازمان در گفتگو با بی‌بی‌سی ضمن پذیرش اعزام جاسوس به ایران، گفت: «این سازمان با دریافت اطلاعاتی از داخل ایران، شرکت های خارجی حاضر در کنفرانس های تجاری ایران را شناسایی و تلاش می کند تا به هر نحوی از سرمایه گذاری آنها در ایران یا همکاری آنها با شرکت های ایرانی جلوگیری شود.»

 مجری بی‌بی‌سی در این گفتگو با نام بردن از عربستان و امارات تلاش کرد تا نقش آمریکا در جاسوسی های این سازمان آمریکایی را پنهان کند، اما «دن راث»  مدیر تحقیقات سازمان اتحاد علیه ایران هسته‌ای در پاسخ به این سؤال تنها سکوت کرد.

پیش‌تر نیز همزمان با برگزاری مجمع عمومی سازمان ملل در شهریورماه ، این سازمان نشستی ضدایرانی را با حضور گروه های جدایی طلب و تروریستی برگزار کرده بود که در پی آن، با تحریم وزارت خارجه ایران روبرو شد.

دالنود

منبع: جام نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۸
    4 0
    اونا اینقدر دربین سردمداران وحکام مانفوذ دارن که بادگلوی تصمیم گیران مارو درشیانه روز تحلیل میکنن .این مائیم که درخاب خرگوشی خرو پف میکنیم
  • IR ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۸
    1 0
    آقای دادستان این عفریته را چرا به عنوان بزهکار محاکمه غیابی نمی کنید؟
  • سید IR ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۸
    3 0
    بی بی سی فارسی پاتوق بهائیان نجس و مزدور ملکه
  • IR ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۸
    1 0
    پی پی سی فارسی محل خورد خوراک رفت آند بهائیت سلطنت طلب و منافقین می باشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس