اردوغان نمایه

رئیس‌جمهور ترکیه گفت که کشورش با رژیم صهیونیستی درباره انتقال گاز از دریای مدیترانه به اروپا مذاکره نخواهد کرد.

به گزارش مشرق به نقل از روسیاالیوم، رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهور ترکیه گفت که هرگونه مذاکره با اسرائیل درباره انتقال گاز از دریای مدیترانه به اروپا از طریق ترکیه در برنامه ما نیست.

وی در پاسخ به سؤالی در خصوص آمادگی اسرائیل برای مذاکره درباره پروژه خط لوله "ایست مید" گفت: طرح این موضوع هیچ فایده ای ندارد زیرا در دستور کار ما نیست.

در ماه مارس ۲۰۱۹ میلادی، اسرائیل، قبرص، یونان و اتحادیه اروپا قرارداد انتقال گاز طبیعی از دریای مدیترانه به اروپا از طریق قبرص و یونان را امضاء کردند.

رسانه‌های اسرائیلی اخیرا اعلام کردند که اسرائیل آماده مذاکره با ترکیه درباره مشارکت در پروژه انتقال گاز از دریای مدیترانه به اروپا است.

اردوغان پیش از این گفته بود که بازیگران بین المللی دیگر نمی توانند بدون اجازه دولت ترکیه در مناطقی که ترکیه به موجب توافق با دولت الوفاق لیبی مشخص کرده به حفاری و کاوش بپردازند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۴:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۸
    0 3
    قبرص ديگه کجاست؟ با اون قبرس چه فرقي داره،
  • IR ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۸
    2 2
    مدیترانه شرقی متعلق به رجب و رجبیون نیست،خاک شرقی یونان است که عثمانی اشغال کرده
  • IR ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۸
    0 0
    یاشاسین رجب دون کی شوت،بزرگمرد تاریخ بشریت
  • ناشناس IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
    0 1
    امثال تو هستن باعث نابودی کشورهای اسلامی شدن شما از دشمن های اسلام حمایت می کنید قبرس شمالی متعلق به مسلمان های ترک است که یونان با وحشیگری مردمان مسلمان رو کشت اما ترکیه حمله کرد مسلمانان رو نجات داد همین ترکیه تو زمان تحریم ها به ایران کمک کرد شما عوض تشکر دشمنی می کنید نمک نشناس ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس