کد خبر 1021065
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶
کریچلی

مربی تیم فوتبال لیورپول با وجود باخت سنگین این تیم در جام اتحادیه انگلیس از عملکرد قرمزپوشان مرسی‌ساید ابراز خرسندی کرد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال لیورپول شب گذشته (سه‌شنبه) در مرحله یک چهارم نهایی جام اتحادیه فوتبال انگلیس با نتیجه 5 بر صفر مغلوب میزبانش استون‌ویلا شد و به این ترتیب از صعود به مرحله بعدی بازماند.

با توجه به حضور تیم اصلی باشگاه لیورپول در قطر برای حضور در جام جهانی باشگاه‌ها، بازیکنان تیم جوانان و زیر 23 ساله‌های باشگاه، به ویلا پارک رفت تا به جای تیم اصلی در جام اتحادیه شرکت کند و با اینکه متحمل شکست سنگینی شد، بازخوردی که بابت عملکردش در این بازی داشت، مثبت بود.

بیشتر بخوانید:

شکست سنگین لیورپول در جام اتحادیه

نیل کریچلی، مربی تیم زیر 23 ساله‌های باشگاه که تیمش با میانگین سنی تنها 19 سال و 6 ماه به میدان رفت، پس از بازی به شبکه اسکای اسپورتس انگلیس گفت: من فکر می‌کنم که تیم ما از لحظه‌ای که سوت آغاز بازی به صدا درآمد، فوق‌العاده بود. شروع بازی فوق‌العاده بود. ما یکی دو موقعیت هم داشتیم. از همان ابتدا حواس‌مان به بازی بود و بدشانس بودیم که گل اول را از آن ضربه ایستگاهی که در بین راه تغییر مسیر داد، دریافت کردیم. حتی وقتی که گل دوم را هم دریافت کردیم، باز هم ذهنیت بازیکنان‌مان اینگونه بود که ما بازی خوبی انجام داده‌ایم.

به نظر من تیم ما در مقاطعی طولانی از بازی عملکرد خوبی داشتیم اما تفاوت سطح میان دو تیم یک واقعیت روشن بود. در نیمه دوم انرژی بازیکنان ما تحلیل رفت که قابل درک بود. با تمام این‌ها شب فوق‌العاده‌ای را تجربه کردیم. حمایتی که از ما برای این بازی صورت گرفت، باورنکردنی بود. همه می‌دانستند که ما قرار است با چه تیمی امشب به میدان برویم. با این وجود هزاران نفر برای تماشای بازی به ورزشگاه آمدند و تا پایان هم آنجا حضور داشتند و وقتی که بازی تمام شد ما را تشویق کردند. آن لحظه برای من و بازیکنانم خاص بود.

کریچلی فاش کرد که بین دو نیمه با یورگن کلوپ در ارتباط بوده است و سرمربی آلمانی از قطر دستورات لازم را به او انتقال داد.

او افزود: بین دو نیمه سرمربی تیم به ما اطلاعاتی درباره اینکه چطور بازی را اداره کنیم، انتقال داد و خواست که شجاعانه به کارمان ادامه دهیم. مطمئنم که او هم به عملکردی که ما در این بازی داشتیم افتخار می‌کند.

یکی از اتفاقات جالبی که در این بازی رخ داد، حمایت بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم میزبان از میهمانان جوان‌شان بود. دین اسمیت، سرمربی تیم و دستیار او جان تری پس از بازی به رختکن لیورپول رفتند تا بازیکنان این تیم را بابت عملکردشان تحسین کنند.

کلیچلی در این باره هم اظهار داشت: رفتار بازیکنان استون‌ویلا در تمام طول شب فوق‌العاده بود. شیوه بازی‌ آنها و طوری که مراقب پسران ما بودند، همینطور آمدن دین و جان تری به رختکن ما و چیزهایی که به بازیکنان‌مان گفتند، عالی بود. آنها گفتند که ما چقدر کار را برای‌شان سخت کردیم، اینکه بازیکنان خوبی داریم و برای‌مان آرزوی موفقیت کردند. این لحظه‌ای است که در خاطر تمام بازیکنان ما خواهد ماند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۸
    0 0
    زیر ۲۳ ساله های لیور پول توله شیرانی هستند که هنوز پخته نشده اند حیف ازاین همه انرژی وتوان وزیبایی فوتبال انگلیس که متاسفانه دولتمردان مرموز وموذی وغیر قابل اعتمادی دارند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس