کد خبر 1021055
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷
علی هاشمی

رییس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: بهتر است ورزشکاران به جای حاشیه‌سازی در فضای مجازی، اختلافات و مشکلات خود را در خانواده وزنه‌برداری حل کنند.

به گزارش مشرق، علی مرادی درخصوص انتقاد «علی هاشمی» از نبود امکانات در فدراسیون وزنه‌برداری در شبکه‌های اجتماعی، اظهار داشت: ورزشکاران هم حق دارند انتقاد کنند اما امیدوارم به جای انتقال این مسایل به رسانه‌ها در داخل خانواده این مسایل مطرح شود. در این صورت به این انتقادات در مسیر مناسبی پاسخ داده می‌شود. هاشمی وزنه‌بردار خوب ایران است و او را در کنار دیگر ورزشکاران مورد توجه قرار می‌دهیم.

بیشتر بخوانید:

وزنه‌برداران اعزامی ایران به گزینشی المپیک

وی ادامه داد: برخی از مجموعه فدراسیون پاسخ انتقادات او را داده‌اند. اینگونه مطرح‌کردن مشکلات در شبکه‌های اجتماعی می‌تواند وسیله‌ای برای استفاده دشمنان این مرز و بوم باشد. همچنین رسانه‌های داخلی باید در جهت حمایت از ورزشکاران این مسایل را مطرح کنند.

رییس فدراسیون وزنه‌برداری درباره وضعیت «سهراب مرادی» اظهار داشت: مرادی در حال طی کردن برنامه‌های پزشکی خود است و در کنار آن در تمرینات نیز به صورت مرتب حضور می‌یابد. امیدوارم با شرکت در مسابقات گزینشی المپیک و کسب امتیازات لازم سهمیه المپیک را بدست بیاورد.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا در دسته فوق سنگین، وزنه‌برداری به مسابقات بین‌المللی قطرکاپ اعزام نمی‌شود، عنوان کرد: اعزام وزنه‌برداران به مسابقات گزینشی المپیک براساس دیدگاه کادر فنی و نظر آنان صورت می‌پذیرد. با توجه به اینکه به بازی‌های المپیک نزدیک می‌شویم، در دسته‌های دیگری نیز به مسابقات بعدی اعزام خواهیم داشت.  

مرادی درباره حضور نیافتن «کیانوش رستمی» در مسابقات گزینشی المپیک پرو افزود: مسابقات پرو رایگان بود و فدراسیون جهانی برای او بلیت ویژه‌ای فرستاد و اصرار داشت تا رستمی در این مسابقات شرکت کند. دلیل حضور نیافتن در این رقابت‌ها را باید  از وی بپرسید. رستمی در مسابقات گزینشی دیگر حضور دارد. بستگی به میزان امتیازات و ۲ سهمیه‌ای که داریم، ورزشکاران به المپیک اعزام می‌شوند.

وی درخصوص نبود پخش تلویزیونی در لیگ برتر وزنه‌برداری خاطرنشان کرد: روابط عمومی فدراسیون تلاش خود را برای پخش زنده مسابقات لیگ کرد اما براساس ناهماهنگی‌هایی که در این زمینه شد، لیگ وزنه‌برداری به پخش تلویزیونی نرسید. تاکنون صدا و سیما توجه خوبی به برنامه‌های برون مرزی وزنه‌برداری داشته است.  

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس