کد خبر 1017605
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳
علی هاشمی

قهرمان دو دوره مسابقات جهانی وزنه برداری، در غیاب علی مرادی که به چین سفر کرده، با دو استوری و پست اینستاگرامی، حسابی شهر را بهم ریخت.

به گزارش مشرق، علی هاشمی قید حضور در المپیک توکیو را زده است. البته او تا این لحظه، جایی در این باره حرفی نزده، اما خب همیشه هم نیاز نیست حرفت را رک بزنی. گاهی می توانی مثل علی هاشمی، طوری از فدراسیونت انتقاد کنی، که آنها چاره ای نداشته باشند جز اینکه تو را کنار بگذارند.

بیشتر بخوانید:

هدف هاشمی از انتشار تصاویر کذب چه بود؟

دیروز، قهرمان دو دوره مسابقات جهانی، در غیاب علی مرادی که به چین سفر کرده، با دو استوری و پست اینستاگرامی، حسابی شهر را بهم ریخت. انتقاد هاشمی به المپیکی نبودن شرایط در فاصله هشت ماه تا المپیک است؛ انتقادی که در جای خودش کاملا درست و بجاست. با این حال ویدئوهای هاشمی دو گاف و غلط فاحش داشت؛ .

1. برنامه غذایی ارائه شده توسط علی هاشمی، برنامه غذایی سه هفته پیش پرسنل فدراسیون است نه برنامه غذایی اردونشینان. حال آنکه هاشمی در استوری خود می گوید: «برنامه غذایی اردوی تیم ملی. نوشابه کنسل!» این موضوع از سوی دو منبع موثق در فدراسیون مورد تائید قرار گرفت. ضمن اینکه با نگاهی به این برنامه و تعطیلی روزهای پنجشنبه و جمعه، به راحتی می توان حدس زد برنامه غذایی فوق مربوط به کارمندان فدراسیون است که در دو روز آخر هفته تعطیل هستند، نه مربوط به ملی پوشان.

2. فیلم گرفته شده از راهروهای فدراسیون برای نشان دادن اینکه کارمندان بخش اداری تا ساعت 9 صبح هنوز به فدراسیون نیامده‌اند، حداقل مربوط به یکسال قبل است. هرکس در این یک سال فقط یک بار پایش را به فدراسیون گذاشته باشد، متوجه می شود، راهروی ابتدایی فیلم، از زمان تشکیل خوابگاه بانوان، مسدود شده و دیگر کسی از این راهرو نمی تواند وارد بخش اداری فدراسیون بشود!

در واقع علی هاشمی با دو فیلم قدیمی و دادن یکی-دو اطلاعات نادرست، طوری برای فدراسیون وزنه برداری حاشیه درست کرد که انتقادهای او خیلی سریع، به سوژه بی بی سی فارسی هم بدل شد.

انتقاد کردن در نوع خودش خوب است. اینکه ما ماساژور نداریم، فیزیوتراپ نداریم، روانشناس نداریم یا تغذیه مناسب نیست، در جای خودش، همگی حرف حساب است اما سند سازی، به این شکل، اصلا پسندیده نیست؛ به خصوص از سوی قهرمانی که لقب پهلوان را یدک می کشند و برای خیلی از اقشار نوجوان و جوان جامعه الگو به شمار می رود.

منبع: خبرآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
    3 2
    بی بی سی فارسی اینقدر بیکار نیست که مدام تو اینستاگرام یه همچین ورزشکاران غی مطرحی بچرخه. این آقا خودش از قبل گرا داده بهشون و با برنامه این کار رو کرده. یه سناریوی از پیش طراحی شده برای یه جنجال دیگه توی ورزش کشور و شاید هم تلاشی برای اخذ پناهندگی. نهادهای مسئول برن سراغ این ورزشکار و عقبه ش رو دربیارن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس