یدالله طاهرنژاد

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران گفت:کسانی که در شرایط فعلی کشور به آقای روحانی توصیه استعفا می‌کنند، بی‌توجهی به مصلحت کشور کرده‌اند.

به گزارش مشرق، یدالله طاهرنژاد عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران، درباره بحث استعفای رئیس‌جمهور در روزهای اخیر از سوی برخی چهره‌های نزدیک به جریان اصلاحات از جمله عباس عبدی مطرح شده است، گفت: در شرایطی که کشور زیر فشار شدید اقتصادی و به نوعی در یک جنگ اقتصادی تمام‌عیار قرار دارد، آنچه که می‌تواند به ما برای برون‌رفت از این شرایط کمک کند، انسجام و وحدت داخلی است.

بیشتر بخوانید:

محبیان: پیشنهاد استعفای روحانی فرار از پاسخگویی است

فعال اصلاح‌طلب: پیشنهاد استعفای روحانی «خیانت» است

وی افزود: کسانی که در شرایط فعلی کشور چه به دلیل محدودیت رئیس‌جمهور و از سر  دلسوزی به آقای روحانی توصیه استعفا می‌کنند و چه به دلیل ناکارآمدی دولت این توصیه را  مطرح می‌کنند، در هر حال توجهی به مصلحت کشور کرده‌اند، بنابراین لازم است که این افراد در توصیه خود تجدید نظر کنند.

این عضو شورای مرکزی  حزب کارگزاران تصریح کرد: امروز بیش‌ از هر چیز نیازمند آن هستیم که  ارکان نظام مقتدرانه  در میدان حضور داشته  و از حمایت مردم برخوردار باشند، اینکه برخی‌ها با اظهارنظرهای خود، جایگاه مسئولان عالی‌رتبه نظام را مورد تزلزل قرار می‌دهند، قطعاً بر فشارهای بیرونی و ناپایداری نظام دامن خواهد زد. 

طاهرنژاد تأکید کرد: با وجود اینکه انتقادات جدی به آقای روحانی و عملکرد دولت دارم، اما مسئله استعفای رئیس‌جمهور را به صلاح‌ کشور نمی‌دانم و معتقدم که همه گروه‌ها و جریان‌های سیاسی باید علاوه بر روحیه نقادی، از هیچ کمکی به دولت برای عبور از وضعیت فعلی دریغ نکنند. 

وی درباره این گزاره که برخی کارشناسان معتقدند بحث استعفای رئیس‌جمهور  به این دلیل مطرح می‌شود که به نوعی راه انتقاد از دولت بسته شود و هیچ‌کس دیگر جرئت انتقاد از دولت را نداشته باشد، تا اینکه نکند این انتقادات زمینه فروپاشی دولت را فراهم کند، گفت: اصل اینکه ما بخواهیم جامعه را به سمتی ببریم که کسی حق انتقاد نداشته باشد، از اساس  باطل است. این ملت انقلاب کرده و یکی از دستاوردهای انقلاب، آزادی بوده و رئیس‌جمهور و دولت ضمن اینکه باید تحمل اظهارات نقادانه را داشته باشند،  لازم است از  ظرفیت تجدید نظر در رابطه با تصمیمات اشتباه‌شان نیز برخوردار باشند. 

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب تأکید کرد: به هیچ عنوان پذیرفته نیست که رئیس‌جمهور در  رابطه با  موضوعی چالشی همچون سوخت که نه در ایران بلکه در دیگر کشورهای دنیا از جمله مسائلی است که دربرگیری بالایی دارد، بگوید که همانند دیگر افراد جامعه در روز اجرای سهمیه‌بندی بنزین از این تصمیم مطلع شده است. 

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس