کد خبر 1020916
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۵
محمد نوازی

پیشکسوت استقلال گفت: من هم می‌توانم سرمربی استقلال باشم و مدرک مربیگری ام در خانه خاک می‌خورد.

به گزارش مشرق، محمد نوازی بعد از برگزاری مراسم یادبود ناصر حجازی در جمع خبرنگاران درمورد وضعیت استقلال گفت: شرایط استقلال مثل توپ فوتبال شده و هر کسی از راه می‌رسد شوتش می‌کنند. مردم دیگر از این وضعیت خسته شده اند. مدام امروز و فردا می‌کنند و تیم بلاتکلیف است. بازی ها حساس است و تیم بدون مربی است. من گفته بودم که تیم بدون مربی هم برنده می‌شود منظورم این نبود که تیم نیازی به مربی ندارد. یک نفر باید بالای سر این تیم باشد. 

بیشتر بخوانید:

مظلومی: مجیدی آماده خدمت به استقلال است

وی افزود: قضیه لوث شده است. اگر استراماچونی قرارداد دارد بیاید اگر ندارد که نیاید. مردم و هواداران و بازیکنان بلاتکلیف هستند. 

وی در مورد اینکه آیا شایسته است که استقلال این همه منتظر استراماچونی بماند گفت: من که شایستگی مدیریت استقلال را ندارم ولی اگر مدیر استقلال باشم تصمیماتی می‌گیرم که در شان و شخصیت استقلال باشد. مدیران خیلی برای استقلال مشکل درست کرده‌اند و باید تلنگری زده شود. مگر چه خبر است؟ یک مربی رفته یا می آید یا نمی آید. یک روز می گویند بانک تعطیل بود یک روز صحبت از تحریم می کنند روز دیگر می گویند چک و... هیچ کس هم نیست که صحبتی کند.

نوازی تصریح کرد: کسی نیست که اسم سرمربی را بیان کند و جرات ندارد اسم کسی را به عنوان مربی اعلام کنند. من هم می توانم سرمربی استقلال باشم اما کسی هست پشت نوازی بایستد؟ مدرک مربیگری گرفته ام در خانه خاک می خورد. سالم‌ها خانه نشین شده اند و ناپاک ها کار می کنند. مدیران استقلال هر کسی را دوست دارند می‌آورند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس