کد خبر 1020899
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۱
مظلومی و مجیدی

سرمربی اسبق استقلال گفت:‌ اگر فرهاد مجیدی سرمربی استقلال شود هر کمکی از دستم بربیاید برای او انجام می‌دهم.

به گزارش مشرق، پرویز مظلومی درباره شرایط استقلال در این روزهای بحرانی و اینکه استراماچونی چک باشگاه استقلال را قبول نکرده است، اظهار داشت: واقعاً متأسف هستم که باشگاه استقلال با 74 سال سابقه به این روز افتاده و باید این شرایط به وجود بیاید. او قطعاً از شرایط ایران مطلع بوده و می‌دانسته این تحریم‌ها وجود دارد اما با این همه باشگاه توانسته 160 هزار یورو به او پرداختی داشته باشد. متأسفانه به دلیل مشکلات تحریم باشگاه نتوانست که به صورت بانک به بانک پول او را بپردازد اما او هم صبر و تحمل نکرد.

بیشتر بخوانید:

وقتی آن آقا رفت، استراماچونی هم فرار کرد

وی ادامه داد: ما هر زمان کم می‌آوریم از هواداران مایه می‌گذاریم. هواداران او را دوست دارند و او هم باید صبر و تحمل می‌کرد و به خاطر هواداران کارش را انجام می‌داد. یک ساعت قبل با کسی که در ایتالیا کارها را انجام می‌دهد صحبت کردم. سفیر ایران در ایتالیا هم زحمت زیادی کشیده است. چک معتبری به استراماچونی داده شده و سفته نبوده است. این یک چک بین بانکی و معتبر در اروپا است اما او چرا این چک را نمی‌گیرد؟

سرمربی اسبق استقلال خاطرنشان کرد: او اول 110 هزار یورو طلب کرد اما با تلاش‌های باشگاه 160 هزار یورو به او پرداخت شد و جا دارد از آقای خلیل‌زاده رئیس هیأت مدیره باشگاه تشکر کنم که از جیب خودش این پول‌ها را پرداخت. او با وجود بیماری همسرش به ترکیه رفت اما چرا استراماچونی این چک را قبول نمی‌کند. استقلال براساس تعهداتش و از راه قانونی این چک را آماده کرده است اما استراماچونی این چک را قبول نمی‌کند.

او باید احترام بگذارد اما به نظر من تکلیف استراماچونی و استقلال باید تا امشب و نهایتاً فردا مشخص شود چرا که با ادامه این روش نمی‌توان کار را پیش برد. از وزیر ورزش و جوانان می‌خواهم که هرچه سریع‌تر مدیرعامل باشگاه مشخص شود چرا که مدیرعامل مشخص شود کارهای دیگر هم انجام خواهد شد. الان 11 روز است که باشگاه استقلال بلاتکلیف است و این برای این باشگاه زشت خواهد بود. به نظر من استقلال مظلوم است. 

مظلومی در خصوص اینکه آیا حاضر است هدایت استقلال را در این شرایط به عهده بگیرد، گفت: بالاخره یکی باید این کار را انجام دهد اما امیدوارم این پیشنهاد به من نشود هرچند که من در بدترین شرایط و بدون چشم‌داشت در استقلال کار کرده‌ام اما امیدوارم چنین پیشنهادی به من نشود.

وی در خصوص اینکه اگر فرهاد مجیدی بخواهد سرمربی استقلال شود چه توصیه‌ای برای او دارید، اظهار داشت:‌ هر کمکی که از دستم بربیاید برای مجیدی انجام می‌دهم. اتفاقاً دو ساعت قبل با فرهاد صحبت کردم و او آماده خدمت به استقلال است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۷
    2 0
    آقای مظلومی مگه کاری بلدی برا مجیدی کمک کنی مقصر اصلی در رفتن استرا شماها هستین
  • IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۷
    1 0
    با همه احترامی که برای مجیدی قائلم ولی باید بگم ایشان در بهترین شرایط خودش و بدترین شرایط استقلال را رها کرد و به کشورهای عربی رفت و حالا برای استقلال کاسه داغتر از آش شده .. ایشان اصلا بدرد مربی گری نمی خورند
  • IR ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۷
    1 0
    همین مجیدی خوبه . بیخیال استراماچونی
  • IR ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۷
    0 0
    شما هم کلی ساله مربیگری بلد بودی هیچ کاری نتونستی بکنی فرهاد مجیدی که فقط مدرک گرفته که دیگه نیومده معلومه کاری نمی تونه بکنه
  • IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۷
    1 1
    خوبه با فتح اله زاده جمعتون جمع میشه و دوباره گند بزنید به تیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس