کد خبر 1020426
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰
علی پروین

علی پروین معتقد است که باید لیگ را تعطیل کنند و باشگاه‌ها بازیکنان‌شان را در اختیار تیم ملی امید قرار دهند.

به گزارش مشرق، علی پروین عصر امروز (دوشنبه) در حاشیه تمرین تیم ملی امید گفت: باید همگی دست به دست هم دهیم تا تیم ملی امید بعد از ۴۰ سال به المپیک راه پیدا کند. همه باید به این تیم کمک کنند، مخصوصا باشگاه‌ها. اگر باشگاه‌ها نفرات خود را در اختیار استیلی، سرمربی تیم ملی امید قرار دهند، من فکر می‌کنم این تیم توانایی رفتن به المپیک را دارد. چرا که آن‌ها برای احقاق این امر چیزی کم ندارند. به آن‌ها گوش زد کردم که اگر کمی مراقب باشید و خوب تمرین کنید این اتفاق غریبی نخواهد بود. مخصوصا درباره گوشی‌های موبایل، باید مراقب باشند تا وقت‌شان را نگیرد. بنده چندین بار گفته‌ام اما کسی گوش نمی‌دهد، اگر شده باید لیگ را تعطیل کنند و باشگاه‌ها بازیکنان خود را در اختیار تیم ملی امید قرار دهند.

بیشتر بخوانید:

صدای استیلی درآمد؛ در اردو هستیم اما نیستیم!

پروین در پاسخ به این سوال که پتانسیل تیم ملی امید را چطور می‌بینید؟ گفت: آن‌ها خیلی خوب هستند. الان هم اگر ببینید، بازیکنان تیم ملی امید همه در باشگاه‌ها بازی می‌کنند. بازهم می‌گویم اگر باشگاه‌ها کمک کنند تیم ملی امید به المپیک خواهد رفت.

او درباره حمید استیلی، سرمربی تیم ملی امید و فرهاد مجیدی، سرمربی پیشین تیم ملی امید گفت: جای مجیدی واقعا خالی است. او خیلی زحمت کشید. دلم می‌خواست که کنار استیلی و برای تیم ملی امید کار می‌کرد اما به دلیل اختلاف نظر این امر ممکن نشد. حمید استیلی هم چندین سال است که کار مربی‌گری می‌کند و بازیکن ملی بوده‌ است. از نظر من آن‌ها که بازیکن بوده‌اند بهتر قادر به اداره تیم‌ها هستند. استیلی هم یکی از آنها است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
    1 0
    با استیلی باید قیدالمپیک را بزنیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس