کد خبر 1019971
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶
گتوزو

سرمربی تیم فوتبال ناپولی معتقد است شاگردانش تاوان نداشتن تعادل لازم مقابل پارما را دادند.

به گزارش مشرق، جنارو گتوزو که در اولین بازی که روی نیمکت سرمربیگری ناپولی حضور داشت، تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (شنبه) در هفته شانزدهم سری A ایتالیا با نتیجه 2 بر یک مغلوب پارما شد، پس از این بازی با حضور در کنفرانس خبری گفت: ما در چند روز گذشته روی سیستم بازی 3-3-4 کار کرده بودیم اما در جریان بازی مجبور شدیم به سیستم 4-2-4 روی بیاوریم تا اوضاع را تغییر دهیم.

بیشتر بخوانید:

گتوزو رسما سرمربی ناپولی شد

وی افزود: به نظرم درست نیست درباره بدشانسی صحبت کنیم، چون 10 دقیقه اول بازی خود گویای همه چیز است. این تیم از نظر روانی رنج می‌برد، چون ناپولی در سری A ایتالیا به چنین روند طولانی بدون برد عادت ندارد. این بازیکنان عادت به این دارند که برای قرار گرفتن در رده‌های بالای جدول چالش کنند، بنابراین در تلاش هستند تا خود را با شرایط وفق دهند.

سرمربی جدید ناپولی که روز چهارشنبه به عنوان جانشین کارلو آنچلوتیِ اخراجی معرفی شد، اظهار داشت: من تمامی مسئولیت و سرزنش‌ها بابت این شکست را برعهده می‌گیرم. هواداران هم طبیعی است که تیم را هو کنند چون نتایج چیزی نیست که آنها می‌خواهند.

گتوزو همچنین درباره مهاجم بلژیکی‌اش که دو دقیقه پس از ورودش به میدان به عنوان بازیکن جانشین، پاس گل تساوی را به آرکادیوش میلیک داد، خاطرنشان کرد: این درست است که مرتنس با ورودش به میدان اوضاع را تغییر داد اما در حال حاضر ما نیاز به تعادل تیمی داریم.

وی ادامه داد: می‌دانم که بازیکنان فوق‌العاده‌ای دارم اما این من هستم که باید تصمیم بگیرم چه کسانی بازی کنند و باید در کنار هم سعی کنیم تا راه‌حلی برای رسیدن به تعادل مدنظر پیدا کنیم. دوست نداشتم هر دو مدافع میانی‌ام همزمان رو به جلو حرکت کنند اما ما به این خاطر این کار را کردیم چون می‌خواستیم به بازی بازگردیم، اما همین باعث شد تعادل تیمی‌مان به هم بخورد و تاوانش را هم پس دادیم.

سرمربی ایتالیایی ناپولی تصریح کرد: نگرانی‌ اصلی‌ام در حال حاضر این است که به این تیم کمک کنم تا آرامش خود را دوباره بازیابد. نمی‌خواهم صحبتی درباره بدشانسی‌مان بشنوم. به نظرم با کمی دقت بیشتر می‌توانیم بهتر کار کنیم. هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن، در پیش داریم.

گتوزو در پایان خاطرنشان کرد: قطعاً می‌توانیم بازیسازی بهتری از خط دفاعی داشته باشیم اما پیش از هر چیز باید ذهنیت‌مان را بسازیم. این تیم باید تنش را کنار بگذارد و باید به ارائه آن فوتبال روانی که سال‌ها انجام می‌داد، بازگردد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس