1

معاون ستاد مشترک نیروهای مسلح ارتش رژیم صهیونیستی که به آمریکا سفر کرده، در دیدار با مقام‌های ارشد ارتش آمریکا در مورد موضوعات مختلف از جمله مقابله با ایران گفت‌وگو کرده است.

به گزارش مشرق، «ایال زمیر» معاون ستاد مشترک نیروهای مسلح ارتش رژیم صهیونیستی روز شنبه برای دیدار با مقام‌های نظامی آمریکا وارد واشنگتن شد.

به نوشته پایگاه خبری «عاروتص شوع» در این نشست در مورد موضوعات مختلف از جمله همکاری مشترک آمریکا و رژیم صهیونیستی برای «مقابله با ایران در منطقه» گفت‌وگو شده است.

در بیانیه ارتش رژیم صهیونیستی در مورد آمده است: «ژنرال ایال زمیر معاون رئیس کل ارتش اسرائیل این هفته به ایالات متحده سفر کرد و در آنجا با مقام‌های ارشد ارتش و وزارت دفاع ایالات متحده دیدار کرد تا با آن‌ها درباره مجموعه‌ای از موضوعات راهبردی و عملیاتی، از جمله تلاش‌ها برای مقابله با اقدامات ایران در منطقه، گفت‌وگو کند.»

این سفر کمتر از یک ماه بعد از آن انجام می‌شود که «مارک میلی» رئیس جدید ستاد مشترک نیروهای مسلح آمریکا به فلسطین اشغالی رفت و با مقام‌های رژیم صهیونیستی دیدار کرد.

در ماه‌های گذشته همزمان با حملات هوایی مداوم رژیم صهیونیستی به نقاطی در سوریه و عراق، آمریکا دائما از عملیات‌های تل‌آویو حمایت کرده و آن‌ها را اقداماتی «دفاعی» خوانده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۶:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
    0 1
    خداوند آنها(ستمگران:رژیم کودک کش غاصب وامریکای جنایتکار) را بلند کرده وبر زمین می زند ودیگر هیچ اثری از آنها نخواهی دید.
  • امیر مهدی IR ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
    0 1
    گروه تروریستی که خود را یک کشور اشغالگر رژیم صهیونیستی اسرائیل می نامد بیش از 200 کلاهک هسته ای تولید کرده است و در منطقه قلدری می کند و به هر کشوری می خواهد حمله می کند پس برای دفاع از خودمان حق مسلم ماست که فن آوری هسته ای داشته باشیم و هیچ کشوری نمی تواند برایمان تصمیم بگیرد.
  • IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
    0 1
    خوب معلومه که بعد از به هم ریختن وآشوب در لبنان وسوریه وعراق سنگر بعدی مورد تهاجم آنها مائیم .پس (نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران )درست نیست همه خاورمیانه با هم مورد طمع اینهاست چون اسرائیل باید آشوب ایجادکنه تا راحت زندگی کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس