کد خبر 1019814
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۵
گریزمان سوارس

بارسلونا نتوانست پیروزی‌اش را برابر رئال سوسیداد حفظ کند و تنها یک امتیاز به دست آورد.

به گزارش مشرق، بارسلونا شنبه در هفته هفدهم لالیگا به مصاف رئال سوسیداد رفت که این دیدار با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

رئال بازی را خوب شروع کرد و چند فرصت گلزنی پیدا کرد. در دقیقه یازده سرخیو بوسکتس روی بازیکن حریف خطا کرد و داور یک پنالتی به نفع میزبان گرفت. اویارسابال بازی را یک بر صفر کرد. پس از این گل بارسا برای دقایقی حمله کرد اما در ادامه بازی متعادل پیش رفت. مدافع‌های رئال تنها یک‌بار در ۴۵ دقیقه نخست اشتباه ‌کردند و دروازه‌شان را باز شده دیدند. توپ‌گیری لوییس سوارس با یک پاس خوب برای آنتوان گریزمان همراه شد و مهاجم فرانسوی در دقیقه ۳۸ نتیجه را یک بر یک کرد.

بیشتر بخوانید:

زیدان: ال‌کلاسیکو برایم جذابیتی ندارد

بازی خوب بارسا در آغاز نیمه دوم هم ادامه یافت و این بار سوارس با پاس گریزمان در موقعیت گل قرار گرفت و در دقیقه ۴۹ بارسا را ۲ بر یک پیش انداخت. در ادامه دروازه‌بان رئال ضربه گریزمان را مهار کرد. سپس بازیکنان میزبان ضربه سر جرارد پیکه را از روی خط دروازه برگرداندند. در حالی که به نظر می‌رسید بارسلونا پیروز بازی است، سوسیداد در یک حمله به گل دست یافت. مارک آندره تراشتگن نتوانست توپ را خوب دفع کند و ایساک دروازه خالی را باز کرد. پس از این گل روند بازی تغییر یافت و میزبان حمله می‌کرد. یک بار نیز تراشتگن دروازه‌شان را نجات داد. در دقایق پایانی هر دو تیم سعی داشتند گل پیروزی را به ثمر برسانند اما توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد.

بارسلونا با این تساوی ۳۵ امتیازی شد و در صدر جدول باقی ماند. اگر رئال مادرید فردا شب بتواند والنسیا را شکست دهد پیش از ال‌کلاسیکو صدرنشین لالیگا لقب خواهد گرفت.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس