هواوی

«هواوی» توانسته است فاصله خود با سامسونگ در بازار گوشی جهان را کاهش داده و علیرغم فشارهای آمریکا می‌تواند در آینده نزدیک از سامسونگ سبقت گرفته و به بزرگترین تولیدکننده تلفن همراه در جهان تبدیل شود.

به گزارش مشرق به نقل از راشاتودی، شرکت هوآوی چین توانسته است فاصله خود با شرکت سامسونگ کره جنوبی در بازار تلفن همراه جهان را به حداقل رسانده و تا سبقت از سامسونگ فاصله زیادی ندارد.

بیشتر بخوانید:

اختلافاتی که هواوی را خودکفا کرد!

فناوری هواوی جلوی رانندگی افراد خشمگین را می‌گیرد

این شرکت علیرغم فشارهای آمریکا به احتمال زیاد خواهد توانست از سامسونگ عبور کرده و به بزرگترین تولید کننده تلفن همراه در جهان بدل شود.

بنا به گزارش مؤسسه استراتژی آنالتیکس، سامسونگ توانسته طی سال جاری همچنان عنوان بزرگترین تولید کننده تلفن همراه در جهان را برای خود حفظ کند.

ارزیابی‌ها نشان می‌دهد شرکت سامسونگ کره با تولید ۳۲۳ میلیون دستگاه در سال ۲۰۱۹ بیشترین سهم در بازار جهانی را معادل ۲۱.۳ درصد از آن خود کند.

با این حال اما هوآوی در رقابت نزدیکی با سامسونگ به سر می‌برد و این شرکت با در اختیار گرفتن ۱۷.۷ درصد بازار جهانی برای سال جاری ۲۵۱ میلیون دستگاه گوشی به بازار عرضه کرده است.

سهم هوآوی از بازار جهانی در سال ۲۰۱۸ معادل ۱۴.۱۴ درصد بود.

علیرغم اقدامات آمریکا علیه شرکت هوآوی اما این شرکت توانسته عملکرد خود را بهبود بخشد و تلاش کرده تا ضرر ناشی از فشارهای آمریکا را با افزایش فروش دربازار داخلی چین جبران کند.

اپل هم پس از هوآوی با داشتن بازار ۱۳.۶ درصدی و فروش ۱۹۳ میلیون دستگاه گوشی سومین تولید کننده گوشی تلفن همراه در جهان به شمار می‌رود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
    2 2
    نقلی معمولی کجاست که در سریالش همیشه چین مسخره میکند نکنید این کارهارا شما اصلاح طلبا یه زمانی مارا با امریکا دشمن کردید حال نوبت چین هست نکنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس