کد خبر 1005257
تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۲
تلفن تاشو TCL

امروز یکی از خبرگزاری‌های فناوری تصاویری از جدیدترین طراحی گوشی‌های منعطف که توسط شرکت TCL به نمایش درآمده است، منتشر کرد.

به گزارش مشرق، ما تاکنون در دنیای گوشی‌های منعطف گلکسی فولد سامسونگ و میت X هوآوی را دیده‌ایم. علاوه بر این دو گوشی که اکنون یکی از آن‌ها عرضه شده و به زودی دیگری نیز به بازار می‌رسد، تاکنون نمونه‌های اولیه‌ای از طراحی منعطف شیائومی با صفحه نمایش دو بخشی نیز منتشر شده است. اما این پایان ماجرا نیست، زیرا به تازگی تصاویری در فضای مجازی منتشر شده است که از یک طراحی جدید برای شرکت TCL خبر می‌دهد.

امروز یکی از خبرگزاری‌های فناوری تصاویر جدیدی از یک مدل اولیه از گوشی منعطف TCL منتشر کرده است که از سه نقطه خم می‌شود. البته باید به این مسئله توجه کرد که این نمونه کار نمی‌کند. این شرکت که تلفن‌های بلک بری مانند گوشی Key۲ و Palm را تحت مجوز تولید می‌کند، سعی دارد علاوه بر تلویزیون، خارج از چین مارک TCL را برای محصولات دیگر نیز تبلیغ کند.

مشخصات گوشی منعطف TCL

در حال حاضر، صفحه نمایش در نمونه اولیه این دستگاه کار نمی‌کند. اما چند نمونه از مشخصات این گوشی در فضای مجازی منتشر شده که شامل اندازه ۱۰ اینچی صفحه نمایش آن پس از باز شدن، یک دوربین چهارگانه، دوربین سلفی و درگاه یواس‌بی می‌شود. اگر این گوشی به تولید نهایی برسد دارای بدنه رنگین کمانی خواهد بود.

کدام یک از فاکتورهای مورد نظر مورد توجه مصرف کنندگان قرار خواهد گرفت؟

جالب است که همه این شکل‌های تاشو مختلف را مشاهده تاکنون مشاهده کرده‌ایم. از آن‌جایی که Mate X در آمریکا در دسترس نخواهد بود، دستگاه تاشو بعدی که بازار آمریکا انتظار آن را می‌کشد، موتورولا RAZR ۲۰۱۹ است که تا پایان سال میلادی جاری به بازار عرضه می‌شود. در حقیقت، موتورولا قبلاً دعوت‌نامه‌هایی را ارسال کرده و به ما گفته است که ما محصول جدیدش در تاریخ ۱۳ نوامبر معرفی می‌شود. اما RAZR هدفی بسیار متفاوتی نسبت به گلکسی فولد، Mate X و TCL دارد. به جای باز کردن در امتداد محور عمودی برای تبدیل شدن این دستگاه از تلفن به یک تبلت، RAZR در امتداد محور افقی باز خواهد شد تا به یک گوشی هوشمند مجهز به اندروید با نمایشگر ۶.۲ اینچی یا ۶.۵ اینچی بلند و نازک تبدیل شود. نسبت ابعاد صفحه نمایش ۲۲: ۹ است. در صورت بسته شدن، دستگاه به راحتی در جیب جا می‌گیرد.

سوال آخر درباره این طراحی جدید گوشی‌های منعطف این است که آیا کسی هست که یک گوشی بخواهد که در زمان تا شدن بسیار ضخیم باشد و در هنگام باز شدن ۱۰ اینچ فضا را اشغال کند؟

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • LB ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۷
    11 1
    سرمایه داری است و ایجاد نیاز در مردم. مگه چه فرقی با گوشی معمولی داره جز قیمت بالاتر و صفحه بزرگتر؟ و خرابی های بیشتر؟
  • IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۷
    8 1
    علم در شرق ما دنبال غرب هستیم خاک توسرتون که موقیعت شناس نیستید الان کدوم کشور در اروپا گوشی تولیدمیکنه اروپا تمام شد رفت
    • عباس IR ۰۴:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
      1 0
      این علم نیست، فناوریه!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس