کد خبر 1019705
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۰
بارسلونا

آرتور ملو ستاره برزیلی بارسا که در شروع فصل بازیکن ثابت بارسا بود، حالا جایگاه خود را از دست رفته می بیند.

به گزارش مشرق، آرتور ملو هافبک برزیلی، دومین فصل حضورش در بارسلونا را پشت سر می گذارد. او پس از یک فصل نه چندان موفق، امسال را در وضعیتی بهتر شروع کرد و هفته ها بازیکن ثابت تیمش بود. او را یکی از اصلی ترین دلایل نیمکت نشینی های ایوان راکیتیچ می دانستند اما پس از بازگشت از اردوی اخیر تیم ملی برزیل، عنوان شد که او مصدوم است و نمی تواند فعلا به میدان برود. 

بیشتر بخوانید:

رکوردهای دنیای فوتبال در هفته‌ای که گذشت

آرتور پس از رفع مصدومیت توانست در بازی برابر لگانس و اتلتیکو(از دقیقه 73) به میدان برود و پس از آن، بار دیگر از فهرست تیمش خارج شد. او بازی امشب مقابل سوسیداد را از دست خواهد داد و این سومین بازی متوالی است که به دلیل مصدومیت، شانس حضور در ترکیب بارسا را از دست می دهد.

طبق ادعای تی وی 3 کاتالونیا، مصدومیت آرتور از ناحیه پوبیس است و او با وجود این مصدومیت حساس و نگران کننده، روزهای 24 نوامبر(پس از بازی با لگانس) و سوم دسامبر(پس از بازی با اتلتیکو) در دو نوبت به اسنوبورد پرداخته و همین قضیه روند بهبودی او را به تاخیر انداخته است.

او همراه نتو(گر برزیلی بارسا) و خانواده اش در یک مرکز تفریحی به اسنوبورد پرداخته ولی نتو حاضر به انجام این کار نشده است. اسنوبورد در تضاد کامل با فعالیت های یک فوتبالیست حرفه ای است.

سال گذشته شب نشینی آرتور به همراه نیمار و باپتیستائو برای وی حاشیه ساز شده بود.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس