کد خبر 1019658
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶
حمیداوی

مالک باشگاه شهر خودرو گفت: با امیر قلعه‌نویی دوستی ۲۰ ساله داریم، اما از باشگاه سپاهان فوق‌العاده گلایه دارم.

به گزارش مشرق، به نقل از سایت رسمی باشگاه شهر خودرو، فرهاد حمیداوی با اشاره به حضور این تیم در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: حضور در مسابقات آسیایی فوتبال در هر مرحله ای که باشد برای ما افتخار است. ما فرصت بسیار خوبی را هم برای معرفی بیشتر تیم مان و هم بالا نگه داشتن پرچم مشهد مقدس داریم، که باید از آن استفاده کنیم.

وی در رابطه با میزبانی هرچه بهتر مشهد از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا تاکید کرد: برای استفاده مطلوب از این فرصتی که به واسطه حضور در بازی‌های آسیایی داریم، به دنبال تشکیل کمیته‌ یا ستادی در حوزه‌های مختلف اجرایی با همکاری هیات فوتبال استان، اداره کل ورزش و جوانان، استانداری، شهرداری و سایر دستگاه های اجرایی هستیم.

مالک باشگاه شهر خودرو ادامه داد: البته در باشگاه هم کارهای لازم صورت گرفته است، همچنین مجتبی سرآسیایی و جواد طاری‌بخش به نمایندگی از باشگاه در کلاس‌ها و قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا شرکت کردند و قطعا باید در جلساتی نکات مدنظرAFC را هم مورد بررسی قرار دهیم. به دنبال آن هستیم تا با وفاق استانی و همدلی مسئولان، به بهترین شکل میزبان مسابقات لیگ قهرمانان آسیا باشیم.

حمیداوی درباره پیش بینی اش  از بازی های آسیایی، گفت: همه بازی‌ها در لیگ قهرمانان آسیا سخت است‌. تیم ما جوان است، طی صحبتی که با یحیی گل‌محمدی هم داشتیم، آزمون سختی را در پیش داریم. الهلال دو هفته قبل قهرمان آسیا شد، پاختاکور هم تیم دوم ازبکستان است و الاهلی هم تیم سرسختی‌ست.

بیشتر بخوانید:

ادعای عجیب زن ویلموتس که تاج را شاکی کرد

وی در خصوص تاییدیه ورزشگاه امام رضا(ع) برای میزبانی از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا گفت: خوشبختانه همانطور که پیش‌بین می‌کردیم، تاییدیه صادر شد. ابتدا باید در پلی‌آف پرقدرت ظاهر شویم و بعد از آن در گروه مرگ قرار بگیریم. به اعتقاد من این گروه، بی‌شک گروه مرگ است، اما هواداران و اهالی فوتبال باید این را بدانند که این اولین حضور ما در آسیا است و ما فقط برای کسب تجربه می رویم. به هر حال نباید انتظارات از تیم ما خیلی بالا باشد اما با درایتی که از کادر فنی سراغ دارم می دانم که در همین اولین حضور هم با دل و جان به مصاف رقبا خواهیم رفت و کم نخواهیم گذاشت. 

وی در خصوص شایعات حضور گل‌محمدی در راس تیم ملی نیز اظهار کرد: در این خصوص تاکنون فدراسیون چیزی به ما نگفته‌است. گل‌محمدی شایسته‌ترین فرد برای حضور روی نیمکت تیم ملی است و بی‌شک به مراتب بهتر از مارک ویلموتس نتیجه می‌گیرد. یک مربی صاحب ویترین، مثل کی‌روش می‌تواند به فوتبال این مملکت کمک کند، اما مربیانی مثل ویلموتس، آورده ای برای فوتبال ندارند و از این‌ها بهتر را در ایران داریم، مثل یحیی گل‌محمدی عزیز.

وی افزود: اگر تیم‌ ملی بخواهد، برای عزت ایران، حاضریم ضرر کنیم، اما پرچم ایران بالا برود. به جانشین گل‌محمدی ابدا تاکنون فکر نکرده‌ایم زیرا هیچ چیز رسمی نشده و حتی در جلسه‌ای که با یحیی گل‌محمدی داشتیم، گفتم اگر چنین اتفاق بیافتد باید خودت جایگزینی را معرفی کنی.

حمیداوی تصریح کرد: برای فعالیت در بازار نقل و انتقالات آماده‌ایم، چند گزینه داریم که وقتی به جمع‌بندی نهایی برسیم، اعلام می‌کنیم‌. 

حمیداوی در خصوص داوری دیدار تیمش مقابل سپاهان گفت: اولین بار بود که در یک بازی، سه پنالتی برای تیمی گرفته نشد. حیدری را دوست دارم و انسان متشخصی ست، اما اشتباهات آن روزش به ما ضرر وحشتناکی زد. اگر سپاهان را برده‌بودیم، قطعا بچه‌ها با روحیه بهتری مقابل نساجی قرار می‌گرفتند.

مالک باشگاه شهرخودرو در خصوص پیشرفت داوری برای نیم‌فصل دوم گفت: با امیر قلعه‌نویی دوستی ۲۰ ساله داریم، اما از باشگاه سپاهان فوق‌العاده گلایه دارم. در این یک سال و نیمه که در مشهد فعالیت می‌کنم، از خبرنگاران مشهدی فقط کلاس، پرستیژ و شخصیت دیده‌ام. فکر می کنم حق هیچ خبرنگاری نیست که با توهین روبرو شود . موضوع دوم به شان و شخصیت یحیی گل‌محمدی بازمی‌گردد، یکی از نجیب‌ترین سرمربیان فوتبال ایران را داریم و از باشگاه سپاهان فوق‌العاده زیاد بابت آن صحبت‌ها گلایه دارم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس