کد خبر 1019611
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸
ایکاردی

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن در نظر دارد قرارداد مهاجم آرژانتینی‌اش را قطعی کند.

به گزارش مشرق، مائورو ایکاردی که در تابستان اخیر پس از به اختلاف خوردن با مدیران باشگاه اینتر، در آخرین روز نقل‌وانتقالات تابستانی به طور قرضی به پاری‌سن‌ژرمن پیوست، شروع خوبی در این تیم داشته و در 15 بازی موفق به ثمر رساندن 12 گل برای پاریسی‌ها شده است. همین عملکرد خوب سبب شده تا مدیران این باشگاه فرانسوی نسبت به قطعی کردن قرارداد این مهاجم آرژانتینی دست به کار شوند.

بیشتر بخوانید:

پاریسن ژرمن بازی باخته را برد

بر اساس گزارش نشریه ایتالیایی «توتو اسپورت»، پاری‌سن‌ژرمن آماده قطعی کردن قرارداد ایکاردی در ازای 70 میلیون یورو در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی است. مدیران پاری‌سن‌ژرمن که معتقدند ادینسون کاوانی به پایان دوران حضورش در این تیم نزدیک شده و خطر از دست دادن کیلیان امباپه و نیمار که به ترتیب مورد توجه رئال مادرید و بارسلونا قرار دارند را حس می‌کنند، تمرکز خود را روی قطعی کردن قرارداد ایکاردی گذاشته‌اند. دستمزد سالیانه ایکاردی در پاری‌سن‌ژرمن 10 میلیون یورو است که تقریباً دو برابر رقمی (5.5 میلیون یورو) است که از اینتر دریافت می‌کرد.

وندا نارا، همسر و مدیر برنامه‌های این مهاجم آرژانتینی اما معتقد است؛ عملکرد خوب ایکاردی در فصل جاری، پیشنهادهای بیشتری از جمله رئال مادرید و یوونتوس را برای این بازیکن به همراه خواهد داشت، برای همین پیش از آغاز مذاکرات با پاری‌سن‌ژرمن ترجیح می‌دهد اوضاع را به خوبی بررسی کند.

یوونتوس از مدت‌ها پیش وضعیت ایکاردی 26 ساله را زیرنظر دارد و حتی در تابستان اخیر حاضر به معاضه پائولو دیبالا با مهاجم آرژانتینی اینتر بود اما دیبالا تن به این انتقال نداد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس