عملکرد پلیس در حوادث اخیر مقتدرانه و هوشمند بود

فرمانده ناجا عملکرد مأموران ناجا در حوادث اخیر را هوشمندانه ارزیابی کرده و گفت: پلیس مقتدرانه با تخریبگران اموال عمومی و خصوصی برخورد کرد.

به گزارش مشرق، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی درخصوص چگونگی ارزیابی عملکرد ماموران ناجا در اغتشاشات اخیر اظهار داشت: در حوادث اخیر مأموران پلیس مقتدرانه و هوشمندانه در صحنه حضور پیدا کرده و صف مردم را از صف افراد اخلالگر و شرور جدا کردند.

بیشتر بخوانید:

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: ماموران پلیس با افراد شرور و کسانی که اموال مردم و اموال خصوصی را تخریب کردند با اقتدار برخورد کردند.

وی با اعلام این مطلب که مردم از عملکرد پلیس در اغتشاشات راضی و خرسند بودند گفت: مردم هم قدردان اقتدار و مهربانی پلیس بودند؛ جا دارد بنده نیز از همکارانم به خصوص آنهایی که در صحنه بوده و متحمل آسیب و جراحت شدند تشکر کنم.

فرمانده نیروی انتظامی با گرامیداشت یاد و خاطره دو شهید ناجا در اغتشاشات اخیر، عملکرد ماموران ناجا را هوشمندانه و قابل تقدیر ارزیابی کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
    0 0
    ضمن سلام خدمت فرمانده محترم ناجا. تشکر که همایت از پرسنل دارید ولی خواهش میکنیم کمی به فکر معیشت پرسنل ناجا باشید. برای این مدت آماده باش اغتشاشات آبان پادش نقدی در نظر بگیرید.
    • Feri IR ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
      0 0
      واقعا حرف خنده داری بود بشین تا پاداش بدن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس