کد خبر 1019273
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸
بازدهی شاخص بورس 67 درصد شد + جدول

بازدهی شاخص کل بورس تهران در بازه زمانی ۶ ماهه امسال بالغ بر ۶۷ درصد یعنی میانگین ماهانه بیش از ۱۰ درصد بود .

به گزارش مشرق، بازار سرمایه از ابتدای سال ۹۸ تا پایان شهریور، شرایط مناسبی را تجربه کرده است. به نحوی که شاخص کل از محدوده ۱۸۰ هزار واحد در پایان سال ۹۷ هم اکنون در کانال بالای ۳۳۰ هزار واحد در حال نوسان است.

بازدهی شاخص کل در این بازه زمانی ۶ ماهه بالغ بر ۶۷ درصد یعنی ماهانه بیش از ۱۰ درصد بود خبرهای خوب مربوط به تقسیم سود شرکت‌ها از یک طرف و هجوم نقدینگی از با سایر بازارها که از رمق افتاده‌اند، به سمت بازار سرمایه باعث شد.

همچنان حرکت بسیار پرقدرت شاخص کل بورس و سایر شاخص‌ها باید روندی صعودی باشد، ولی با افزایش ریسک سیستماتیک بازار شاخص بورس و قیمت اکثر نمادهای بورسی و به تبع آن شاخص بورس افول ۱۰ درصدی را تجربه کرده است، به گونه‌ای که تا پایان مهرماه از ۳۳۰ هزار واحد به محدوده ۳۰۰ واحدی برگشته است.

آمارها نشان می‌دهد، جمع تامین مالی نهادهای مالی در شش ماهه سال ۹۸ بالغ بر ۴۸۴۰۰ میلیارد تومان بوده است. سال ۹۷ این عملکرد ۱۲۷ هزار میلیارد تومان بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • نادری IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۲
    0 0
    بورس تنها ترین وعالی ترین وامن ترین گزینه سرمایه گذاری هست الان نماد های فلزی پتروشیمی وبرخی تک سهم های با ینیاد قوی و ورود نقدینگی رو به رشد هستن وکمک به اققتصاد جامعه هست پیشنهاد میکنم از دوستان با تجربه در بور کمک بگیرد تا ضرر را به حداقل برسانید زمان ورود و سهام داری بهترین گزینه هست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس