ذوالنور:اروپا برای نجات برجام قدم از قدم برنمی‌دارد/نباید هزینه حفظ برجام به دوش ایران باشد

رئیس کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس از جلسات ویژه این کمیسیون برای بررسی بودجه بخش دفاعی کشور خبر داد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور رئیس کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به بررسی لایحه بودجه سال ۹۹ در این کمیسیون، گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است تا در هفته آینده مسئولان دستگاه‌های ذی‌ربط در جلسات کمیسیون حضور یافته و درباره بودجه سال ۹۹ بحث و تبادل نظر کنیم.

بیشتر بخوانید:

کسری ۳۶۰ هزار میلیارد تومانی بودجه ۹۹

حقوق کارگران و کارمندان در سال ۹۹ چقدر باید افزایش پیدا کند؟

وی با بیان اینکه در بحث بودجه‌ای ۴ وزارت‌خانه به کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مرتبط می‌شوند، ادامه داد: قرار است مسئولان وزارت کشور، وزارت دفاع، وزارت امور خارجه و وزارت اطلاعات در جلسات هفته آینده کمیسیون حضور پیدا کنند.

نماینده مردم قم در مجلس تصریح کرد: در جلسات هفته آینده همچنین قرار است ۳ نفز از اعضای کمیسیون برای عضویت در کمیسیون تلفیق بودجه نیز انتخاب شوند.

رئیس کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی با بیان اینکه یکی از اولویت‌های کمیسیون جلسه با مسئولان وزارت دفاع برای بررسی بودجه تقویت بنیه دفاعی کشور است، اضافه کرد: حتماً پس از بررسی موضوع بودجه تقویت بنیه دفاعی کشور در کمیسیون از طریق اعضای کمیسیون در کمیسیون تلفیق پیشنهادهای برای افزایش بودجه این بخش خواهیم داشت.

ذوالنور با اعلام اینکه جلساتی نیز با مسئولان سپاه، ارتش، بسیج و نیروی انتظامی برای بررسی بودجه‌ این نهادها خواهیم داشت، گفت: قطعاً رایزنی‌های با مجموعه نیروهای مسلح و وزارت دفاع خواهیم داشت که بودجه بخش دفاعی کشور برای سال آینده، بودجه مناسبی باشد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۲
    4 0
    بودجه وزارت دفاع شده 250 میلیون دلار!! واقعا شرم آوره حالا مقایسه با عربستان و اسراییل و ترکیه و پاکستان به کنار حتی افغانستان هم بودجه وزارت دفاع اون ده سه میلیارد دلاره...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس