مازیار زارع

مربی تیم فوتبال ملوان انزلی با بیان اینکه کناره‌گیری شهرداری تبریز به برخی تیم‌های لیگ یکی لطمه وارد می‌کند، گفت: ملوان در دیدار مقابل قشقایی تیم برتر میدان بود.

به گزارش مشرق، مازیار زارع در نشست خبری پس از دیدار مقابل قشقایی شیراز با بیان اینکه هواداران حاضر در ورزشگاه شاهد یک بازی یک‌طرفه بودند، اظهار کرد: ملوان در دیدار مقابل قشقایی تیم برتر میدان بوده و حریفمان تنها یک موقعیت به دست آورد و همان تک موقعیت را به گل تبدیل کرد.

وی با گلایه از زمین ورزشگاه تختی انزلی تصریح کرد: در روزهایی از سال که باران نمی‌بارد، ناهمواری‌های زمین ورزشگاه تختی به‌وضوح قابل‌مشاهده بوده و توپ به‌اصطلاح پله می‌شود.

بیشتر بخوانید:

شهرداری تبریز نیامد، کرمانی ها برنده شد

مربی تیم فوتبال ملوان انزلی با تأکید بر اینکه کسب نتیجه تساوی رضایت‌بخش نیست، افزود: بازیکنانمان با تمام وجود در زمین جنگیدند و پس‌ازاینکه از حریف گل دریافت کردیم، خیلی زود به بازی برگشته و گل تساوی را به ثمر رساندیم؛ در بازی‌های آتی با کسب پیروزی این دو امتیاز ازدست‌رفته را جبران می‌کنیم.

زارع با اشاره به اینکه غیبت شهرداری تبریز به برخی تیم‌های لیگ یکی لطمه وارد می‌کند، گفت: این تیم در دیدار دور از خانه مقابل مس حضور پیدا نکرد ولی بعید می‌دانم در خانه مقابل ملوان حاضر نشود؛ عدم حضور شهرداری در بازی‌های لیگ به برخی تیم‌ها لطمه وارد کرده و به برخی تیم‌ها سود می‌رساند.

تیم فوتبال ملوان انزلی در هفته پایانی رقابت‌های لیگ یک در ورزشگاه تختی انزلی مقابل قشقایی شیراز به‌تساوی یک‌بریک دست‌یافت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس