کد خبر 1019158
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۶
دستگیری799نفر سارق پایتخت

فرمانده انتظامی استان فارس از شناسایی و دستگیری ۱۰ تن از عاملان اغتشاشات آبان ماه در شهرستان‌های کازرون و ممسنی خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از معاونت اجتماعی پلیس فارس، سردار رهام بخش حبیبی، اظهار داشت: در پی وقوع اغتشاشات آبان ماه سال جاری در شهرستان های کازرون و ممسنی و اقدامات آشوبگران در تخریب اموال عمومی و دولتی، موضوع شناسایی و دستگیری این افراد در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

دستگیری ۴ نفر از سردسته‌های اغتشاشات اخیر در کرمانشاه و جوانرود

دستگیری ۳ نفر از عوامل آتش زدن بانک ملت در نجف‌آباد

دستگیری پنج عامل انسداد بزرگراه آزادگان

وی ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، مأموران انتظامی موفق شدند مخفیگاه  ۸ تن از عوامل اصلی آشوب و اغتشاش را در شهرستان کازرون و ۲ نفر دیگر را در شهرستان ممسنی شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با تلاش مأموران انتظامی و هماهنگی لازم با دستگاه قضائی این ۱۰ نفر آشوبگر طی دو عملیات جداگانه در مخفیگاهشان دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

 حبیبی تأکید کرد: امنیت مردم، خط قرمز پلیس است و خادمان مردم در انتظامی استان فارس با مخلان نظم و امنیت برخورد قانونی و قاطع خواهند داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
    8 3
    اعدامشان کنید پدر سوختهای جیره خوار را، اینها ستون پنجم دشمن هستند و خائن.
  • IR ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
    8 6
    منتظر اعدام این جونورها هستم
  • IR ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
    0 0
    حالا هی زرت و زرت اعدام اعدام نکنین.. بالاخره بعضی از همین ها هم مردم خودمون هستن، خیلی هاشون واقعا ناخواسته و از روی جو و فریب دست به خرابکاری زدن. والا منم یکی از همین معترض هام، تو اون شلوغی ها که یه عده نامرد موج سواری می کنن گاهی آدم بی اختیار کارهایی هم انجام می ده. خصوصا تو کشور و منطقه ی ما که قدرت های استعمارگر منتظر همچین تجمعاتی هستن باید خیلی مراقب باشیم. نگاه کنین به عراق.. فرق مردم ما با اونا رو به وضوح می تونین ببینین آگاهیتون رو از دست ندین و دشمنی آمریکا و اسراییل و این سعودی نجس رو دست کم نگیرین و هی نگین مردم اعتراض دارن، اینا همشون مردم هستن، بله منم مردم هستم و معترض اما نباید فرصت عرض اندام به اونایی که خواهان به هم ریختن ایران هستن بدیم. و الا سرنوشتی بدتر ز راق و سوریه در انتظار خواهد بود.
  • IR ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۲
    0 0
    گرانی بنزین خیلی زندگی رو سخت نی کنه اما اغتشاش ونا امنی به هیچ عنوان توجیه ندارد. وزندگی ومشکلات را چند براب خواهد کرد ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس