کد خبر 1019014
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۶
تابش

مدیر عامل باشگاه سپاهان خواستار رفع مشکل ترافیک ورزشگاه نقش جهان شد.

به گزارش مشرق، به نقل از روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان تابش در دیدار باشهردار اصفهان خواستار رفع مشکل ترافیک ورزشگاه نقش جهان شد.

در این نشست تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان با اشاره به اینکه در زمانی که تیم فوتبال سپاهان دراستادیوم نقش جهان به مصاف حریفان میرود،شاهدترافیک سنگین دربلوارفرزنگان هستیم وتردد برای هواداران سخت می‌شود ، خواستار ایجاد تقاطع غیرهمسطح درآن محل و یا ارائه راهکاری برای رفع مشگل ترافیک شدند.


جمع آوری تپه خاک در استادیوم نقش جهان از دیگر موضوعات مورد بحث دراین جلسه بود.

ارایه گزارشی از فعالیت 80 تیم ورزشی باشگاه سپاهان واقدامات فرهنگی انجام شده در راستای مسئولیت های اجتماعی برای شهروندان اصفهانی وهواداران سپاهانی از دیگر موضوعات مطرح شده توسط مهندس تابش بود.


مدیرعامل باشگاه سپاهان نیز باتوجه به حضور تیم فوتبال سپاهان در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا خواستار حمایت وهمکاری بیش از پیش مسئولین شهر اصفهان شد.

بیشتر بخوانید:

قلعه نویی: فتح الله زاده را سیاه کردند


نوروزی شهردار اصفهان نیز با اشاره به اینکه باشگاه سپاهان یکی از نمادهای اصفهان است با برشمردن افتخارات این باشگاه در عرصه های ملی و بین المللی گفت: "خوشحالم که سپاهان ما این قدر افتخار آفرین است".


در ادامه دکتر نوروزی از تلاش مسئولین این باشگاه کهن اصفهانی تقدیر واز حمایت های شهرداری اصفهان در ادامه راه یادکردوخواستار تشکیل کارگروهی مشترک بین باشگاه وشهرداری شد.
شهرداراصفهان بااشاره به اینکه ایجاد فضایی آرام وبانشاط در کمال آسایش برای شهروندان عزیز از دغدغه های مسئولین شهراست، گفت: باشگاه سپاهان دراین زمینه گام های موثری برداشته واقدامات آنان ما را در نیل به این هدف یاری رسانده است.

لطفی عضوهیات مدیره باشگاه سپاهان وهمچنین دکتر نظری مشاورعالی باشگاه وامین کریمیان مشاوربازرگانی باشگاه سپاهان، مهندس تابش را در این نشست همراهی کردند.

درپایان جلسه نیزاز سوی تابش نمادهای باشگاه سپاهان به رسم یادبود به دکتر نوروزی شهرداراصفهان اهداشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس