استراماچونی

سایت ایتالیایی از تلاش باشگاه استقلال برای بازگرداندن آندره‌آ استراماچونی به این تیم با کمک سیاسیون نوشت.

به گزارش مشرق، شوکی که آندره‌آ استراماچونی به استقلال و هواداران این تیم با فسخ یک جانبه قراردادش وارد کرد، بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های ایران و ایتالیا شد. این سرمربی ایتالیایی که دوشنبه صبح ایران را به مقصد استانبول ترک و از آنجا راهی رم شد، در این دو روز بار‌ها با رسانه‌های ایتالیایی صحبت و از علاقه‌اش برای بازگشت به استقلال سخن گفته است، به شرطی که مشکلات موجود حل شود.

بیشتر بخوانید:

توافق اولیه استقلال با «استراماچونی» برای بازگشت

سایت «توتو مرکاتو وب» ایتالیا نیز در این راستا خبر داد، باشگاه استقلال به دنبال بازگرداندن استراماچونی است، به همین منظور حتی وزیر امور خارجه مداخله کرده تا شکاف به وجود آمده بین طرفین را ترمیم کند و اوضاع را از طریق بوروکراسی درست کند.

در ادامه این گزارش آمده است؛ احساس می‌شود در نهایت استراماچونی ممکن است به نیمکت سرمربیگری این تیم ایرانی بازگردد. به نظر می‌رسد اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود و مشکلی پیش نباشد، استراماچونی قرارداد جدیدی را با باشگاه استقلال تا پایان ماه ژوئن ۲۰۲۰ امضا خواهد کرد و قرارداد دو ساله‌اش دیگر اعتباری نخواهد داشت. سیاست و استقلال در کنار هم برای بازگرداندن استراماچونی به استقلال در تلاش هستند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس